تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 60271

گلاره عباسی ۲گلاره عباسی معتقد است نقش «اکرم» در سریال «شهرزاد» بُعدهای مختلفی دارد که باعث می‌شود مردم با آن ارتباط برقرار کنند.

به گزارش سینماسینما، گلاره عباسی، بازیگر نقش اکرم در مجموعه «شهرزاد» درباره مسیری که در بازیگری طی کرده است، اظهار کرد: بیشتر هدفم بین کارهایی که پیشنهاد می‌شود، انتخاب کار خوب و کاری است که بهتر و پربارتر به نظر می‌رسد. مدیومی که در آن حضور پیدا می‌کنم، خیلی فرق ندارد. سریال مخاطب زیادی دارد و این مخاطب میلیونی و گسترده، بسیار ارزشمند است. البته در سینما هم تجربیات خیلی خوب و جذابی داشتم و امیدوارم این روند کاری، در سینما هم بیشتر شود.

این بازیگر درباره تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی توضیح داد: خوشبختانه کار در شبکه نمایش خانگی را با سریال «شهرزاد» که بسیار پرمخاطب بود، شروع کردم. به همین دلیل «شهرزاد» برای من لذت‌بخش و پرخاطره بود و خیلی از کار کردن در این رسانه لذت بردم.

عباسی کار با حسن فتحی را تجربه‌ای جذاب و لذت‌بخش توصیف کرد و در ادامه، درباره دیالوگ‌نویسی این کارگردان و نویسندگان سریال گفت: به نظرم تسلط ایشان به بازی گرفتن و همراه کردن بازیگر و یک دستی در اجراها، واقعا از نقاط برجسته برای بازیگر است. برای من هدایت ایشان به عنوان کارگردان همیشه خوب بوده است. تا حدی این شیوه دیالوگ‌ها، چیدمان صحنه و قصه با هم همراه است که نمی‌توان مجزا و جداگانه درباره آن صحبت کرد. خوشبختانه مخاطب هم خیلی با کارهای آقای فتحی همراه می‌شود، کاراکترها را باور می‌کند و همیشه کارها و سریال‌های بسیار موفقی داشتند که در جان و دل مخاطب اثر کرده است.

مردم از اکرمِ سریال شهرزاد گله می‌کنند!

گلاره عباسی ۱این بازیگر که در فضای مجازی هم فعال است، درباره بازخوردهایی که از ایفای نقش اکرم در فضای مجازی گرفته است، بیان کرد: از آن‌جایی که با دنیای مجازی در ارتباط هستم، همیشه تا جایی که فرصت باشد، کامنت‌ها را می‌خوانم. مردم خیلی با کاراکتر «اکرم» ارتباط برقرار کرده‌اند. این نقش به نوعی نقش منفی یا خاکستری است و مردم تا حدی با قصه و کار ارتباط برقرار کرده بودند که از من گله می‌کردند! آن‌ها واقعا با قصه همراه و نگران کاراکترهای داستان بودند.

عباسی در ادامه با اشاره به علاقه مردم به قصه‌های عاشقانه و تاریخی اظهار کرد: در «شهرزاد» به شعور مخاطب احترام گذاشته شده است. برای این کار زحمت کشیدند و نخواستند فقط کاری ساخته باشند. خواستند مجموعه‌ای در شأن مردم بسازند و مردم به خوبی این اهمیت را متوجه می‌شوند. برای همین هم از سریال حمایت می‌کنند.

خوشحالم که فقط نقش مثبت بازی نکرده‌ام

این بازیگر که در کارنامه کاری‌اش هم نقش‌های مثبت و هم منفی دارد، درباره ایفای نقش‌های متفاوت تاکید کرد: خیلی خوشحالم که فقط در نقش مثبت بازی نکرده‌ام و توانستم این تفاوت‌ها را تجربه کنم. نقش منفی و خاکستری خیلی جذاب است و وقتی با آن همراه می‌شوید، جای بازی زیادی دارد. درباره اکرم در «شهرزاد» هم باید بگویم که من این نقش را خیلی دوست دارم، چون بُعدهای مختلف و پایین و بالای زیادی دارد. به نظرم برای یک بازیگر، تفاوت و جذاب بودن نقش بسیار مهم است.

بازیگر نقش «اکرم» که در هر دو فصل سریال شهرزاد حضور داشته است، در پایان گفت: از همراهی در این پروژه خیلی خوشحالم و از ساخت فصل دوم آن خوشنود و راضی هستم. نقشم را خیلی دوست دارم و از همکاری با بازیگران توانای سریال مانند شهاب حسینیِ نازنین که بسیار همراه است، استاد نصیریان، ترانه عزیز، پریناز عزیزم، خانم رویا نونهالی و همه دوستان خوشحالم. ما لحظات خیلی خوبی داشتم.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها