تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 56258

فینیکس، لین رمزینوزدهمین و آخرین فیلم بخش مسابقه رسمی هفتادمین جشنواره فیلم کن روی پرده رفت.

به گزارش سینماسینما، روز شنبه فیلم «تو هیچ‌وقت واقعاً اینجا نبودی» (You Were Never Really Here) تازه‌ترین ساخته لین رمزی کارگردان اسکاتلندی به نمایش درآمد و با استقبال فراوان روبرو شد.

این فیلم با بازی واکین فینیکس و الساندرو نیولا، یکی از ۱۹ رقیب جایزه اصلی جشنواره کن امسال است که برندگان آن امشب در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی می‌شوند.

داستان «تو هیچ‌وقت واقعاً اینجا نبودی» درباره یک سرباز کهنه‌کار است که زندگی خود را وقف مبارزه با قاچاق انسان کرده است. وقتی عملیات نجات در یک فاحشه‌خانه از کنترل خارج می‌شود، او گیر یک سیاستمدار قدرتمند نیویورکی می‌افتد. این فیلم تولید مشترک بریتانیا، آمریکا و فرانسه است.

«تو هیچ‌وقت واقعاً اینجا نبودی» در آخرین نظرسنجی نشریه بریتانیایی اسکرین از ۱۱ منتقد بین‌المللی در مجموع نمره ۳٫۱ به دست آورده است. چهار منتقد شرکت‌کننده در نظرسنجی به فیلم چهار ستاره داده‌اند. در این نظرسنجی فیلم روسی «بدون عشق» (Loveless) به کارگردانی آندری زویاگینتسف با ۳٫۲ امتیاز پیشتاز است. این دو فیلم بیش از هر فیلم دیگر بخش مسابقه رسمی مورد توجه منتقدان حاضر در کن قرار گرفتند.

لین رمزی، فینیکس

پیش از این سه فیلم دیگر رمزی در جشنواره کن روی پرده رفته است، از جمله «باید درمورد کوین صحبت کنیم» که در ۲۰۱۱ در بخش مسابقه اصلی نمایش داده شد.

اوا گرین

روز شنبه همچنین «بر مبنای یک داستان واقعی» (Based On A True Story) تازه‌ترین ساخته رومن پولانسکی در کن نمایش داده شد. این فیلم یکی از پنج فیلم بخش خارج از مسابقه جشنواره کن ۲۰۱۷ بود که در بخش رسمی جشنواره نمایش داده شدند.

اوا گرین، امانوئل سینیه

امانوئل سینیه بازیگر فرانسوی و همسر پولانسکی و ایوا گرین دیگر بازیگر فرانسوی در تریلر روان‌شناختی «بر مبنای یک داستان واقعی» بازی می‌کنند. داستان درباره یک نویسنده (سینیه) است که زنی وسواسی (گرین) زندگی و ذهن او را به خطر می‌اندازد.

امانوئل سینیه

 

اولیویه آسایاس کارگردان و فیلمنامه‌نویس فرانسوی که سال پیش برای درام فراطبیعی «خریدار خصوصی» با بازی کریستن استوارت برنده جایزه بهترین کارگردان جشنواره فیلم کن شد، فیلمنامه «بر مبنای یک داستان واقعی» را با همکاری پولانسکی نوشته است.

اولیویه آسایاس

این فیلم فرانسوی‌زبان با اقتباس از رمان تحسین‌شده‌ای به همین نام به قلم دلفین دو ویگا ساخته شده است که سال ۲۰۱۵ منتشر شد و جایزه رنودو و جایزه Goncourt des Lyceens را دریافت کرد.

امانوئل سینیه، اوا گرین، پولانسکی

پولانسکی همراه ستاره‌های فیلم خود همین‌طوری تعدادی از عوامل سازنده از جمله آسایاس و الکساندر دپلا آهنگساز در مراسم فرش قرمز فیلم “بر مبنای یک داستان واقعی” حضور داشتند.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها