تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 157637

جشنواره فیلم ترایبکا با نمایش فیلم «گاو خشمگین» و گفتگوی ویدئویی «لئوناردو دی کاپریو» با «مارتین اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» به کار خود پایان داد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ددلاین، بیستمین جشنواره فیلم «ترایبکا» شب گذشته (یکشنبه ۳۰ خرداد) با نمایش فیلم معروف «گاو خشمگین» و پخش مصاحبه ویدئویی از پیش ضبط شده «لئوناردو دی کاپریو» با «مارتین اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» کارگردان و بازیگر این فیلم جریان ساز محصول ۱۹۸۰ میلادی به کار خود پایان داد.

«مارتین اسکورسیزی» فیلم «گاو خشمگین» نتیجه همه آن چیز که دوست داشته توصیف کرد و گفت که برایش مهم نبوده چه اتفاقی برای فیلم می افتد و یا فیلم دیگری پس از آن خواهد ساخت یاخیر.

ایده اولیه فیلم «گاو خشمگین» بر اساس کتاب خود زندگی نامه نوشته «جیک لاموتا» شکل گرفته که در ابتدا «دنیرو» مجذوب آن می شود اما اسکورسیزی در ابتدا به سبب عدم علاقه به ورزش، پیچیدگی ساخت و صحنه های خونین مبارزه علاقه ای به ساخت آن نداشت اما در نهایت این فیلم در فرمت سیاه و سفید مقابل دوربین می رود.

«رابرت دنیرو» در این مصاحبه به «دی کاپریو» گفت: نمی دانستیم فیلم «گاو خشمگین» چقدر خوب از کار در می‌آید، ما می دانستیم که فیلم خاصی است.

سابقه همکاری «اسکورسیزی» و «دنیرو» به بیش از ۵۰ سال می رسد که با فیلم «خیابان های پائین شهر» آغاز شد و با «راننده تاکسی» در دهه ۱۹۷۰، «گاو خششمگین» در ۱۹۸۰ و فیلم «مرد ایرلندی» در سال ۲۰۱۹ ادامه یافت و این دو چهره سرشناس سینمایی هم اکنون نیز مشغول همکاری در فیلم «قاتلان ماه کامل» هستند که با بازی «لئوناردو دی کاپریو» نیز همراه است.

این مصاحبه در لوکیشن ساخت فیلم «قاتلان ماه کامل» در اوکلاهاما برای جشنواره فیلم ترایبکا ضبط شده بود.

فیلمی «قاتلان ماه کامل» هم اکنون در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و در آن «دی کاپریو» در نقش «ارنست برکهات» بازی می‌کند که خواهرزاده یک دامدار قدرتمند به نام «ویلیام هیل» با نقش‌آفرینی «رابرت دنیرو» است.  داستان فیلم بر اساس کتاب پرفروش و غیرداستانی نوشته «دیوید گرن» شکل گرفته و درباره مجموعه قتل‌هایی است که در دهه ۱۹۲۰ میلادی در اوکلاهاما روی داد؛ زمانی که سرخپوستان منطقه اوسیج در زیرزمین‌های خود نفت کشف کردند و سپس تک به تک کشته شدند و با افزایش آمار قتل‌ها سازمان تازه‌تاسیس اف‌بی‌آی پرونده را در دست گرفت و یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های سازمان‌یافته تاریخ آمریکا افشا شد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها