تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 176289

در حالی که سونی قصد دارد فیلم کمدی «شکارچیان روح» را به قالب یک فیلم انیمیشن ببرد، قرار است یک سریال انیمیشن هم از آن ساخته شود.

به گزارش سینماسینما، «شکارچیان روح» این بار در قالب یک فیلم انیمیشن بازمی‌گردد.

۸ ژوئن همزمان با جشن سالانه اکران اولین فیلم «شکارچیان روح» که در همین روز از سال ۱۹۸۴ برای اولین بار به نمایش درآمده بود، عوامل سازنده فیلم با اعلامیه‌هایی این روز را گرامی داشتند و گفته شد انیمیشنی بر مبنای آن توسط سونی پیکچرز انیمیشن در دست ساخت است.

این فیلم را کریس پریونسکی و جنیفر کلوسکا سازنده «هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا» کارگردانی می‌کنند. برندا سهو تهیه‌کننده «دیس‌جویتند» نیز نویسنده آن خواهد بود.

جیسون رایتمن و جیل کنان که نویسندگان فیلم «شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ» بودند و رایتمن آن را کارگردانی کرده بود، از تهیه‌کنندگان این انیمیشن خواهند بود.

گفته شده این فیلم ادامه‌ای بر «شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ» محصول ۲۰۲۱ خواهد بود و داستان به شهر نیویورک بازمی‌گردد و مکان‌های نمادین همان فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یک روز پیش از آن نیز اعلام شده بود سریال انیمیشن «شکارچیان روح» در نتفلیکس در دست ساخت قرار می‌گیرد و ریتمن و کنان تهیه‌کنندگان آن خواهند بود. نویسنده این سریال مشخص نشده است.

اگر این سریال انیمیشن ساخته شود سومین انیمیشن این فیلم خواهد بود. پیشتر «شکارچیان روح واقعی» در ۱۴۰ اپیزود از ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۱ به نمایش درآمده بود که ادامه دهندگان شخصیت‌های فیلم اصلی بودند. پس از آن نیز «شکارچیان روح ممتاز» در ۴۰ اپیزود به نمایش درآمده بود که با شخصیت‌های جدیدی ارایه شد.

فیلم «شکارچیان روح ۲» در سال ۱۹۸۹ و بازسازی فیلم اصلی در سال ۲۰۱۴ دیگر فرنچایزهای سینمایی این فیلم بودند. «شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ» هم سال ۲۰۲۱ راهی سینماها شده بود و فروشی ۲۰۰ میلیونی در سراسر جهان کرد.

در حالی که انتظار می‌رفت خبر ساخته شدن سریال انیمیشن به مناسبت سالگرد اکران فیلم اصلی منتشر شده باشد، خبر ساخته شدن فیلم سینمایی انیمیشن به دنبال آن، برای هواداران این مجموعه فیلم‌های کمدی هیجان‌انگیز بود.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها