تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 172111

 اولین تریلر از مینی‌سریال «توکیو وایس» جدیدترین کار مایکل مان کارگردان مشهور منتشر شد.

به گزارش سینماسینما، اچ‌بی‌اومکس تریلر «توکیو وایس» را منتشر کرد. این تریلر اولین تصاویر از سریال جنایی در دست انتشار ساخته مایکل مان را نشان می‌دهد.

این سریال که با اقتباس از خاطرات جیک آدل‌استاین روزنامه‌نگار آمریکایی درباره عملیات پلیس توکیو ساخته شده با بازی انسل الگورت در نقش آدل‌استاین شکل گرفته است. جیک آدل‌استاین ۱۲ سال دبیر بخش جنایی روزنامه یومیوری شیمبون، بزرگ‌ترین روزنامه ژاپن بود و تحقیقات جنایی را در دهه ۱۹۹۰ به صورت مستند دنبال می‌کرد.

کن واتانابه دیگر بازیگر این سریال است که در کنار ریچل کلر، الا رامپ، رینکو کیکوچی و هیداکی ایتو در آن نقش آفرینی کرده است.

از سال ۲۰۱۹ ساخت این سریال با بازی الگورت در نقش اصلی مطرح شد. امی واینر و مایکل مان بعدتر به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان قسمت اول قرارداد این سریال را امضا کردند.

مایکل مان آخرین بار سال ۲۰۱۵ برای فیلم اکشن «بلک‌هت» با بازی کریس همسورث روی صندلی کارگردانی نشسته بود.

این کارگردان که به عنوان یکی از فیلمسازان استاد در زمینه ژانر جنایی مدرن شناخته می‌شود سازنده فیلم‌هایی چون «مخمصه» با بازی رابرت دنیرو و آل پاچینو است.

مان همچنین کارگردانی «میامی واس» را انجام داده و تهیه‌کننده اجرایی سریال درام کوتاه اچ‌بی‌او با عنوان «لوک» بوده است.

جی.تی. راجرز نویسنده و خالق این سریال آن را بر مبنای کتابی با نام «توکیو وایس: بررسی یک خبرنگار آمریکایی درباره پلیس در ژاپن» نوشته است.

سه قسمت نخست «توکیو وایس» ۷ آوریل ۲۰۲۲ (۱۸ فروردین ۱۴۰۱) از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

تیزر این سریال را ببینید:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها