تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 155532

فیلم سینمایی قاتلان ماه کامللئوناردو دی کاپریو در صفحه اجتماعی خود نخستین تصویر از فیلم «قاتلان ماه کامل» ساخته جدید «مارتین اسکورسیزی» را منتشر کرد.

به گزارش سینماسینما، این فیلم که هم‌اکنون در مرحله فیلمبرداری قرار دارد بر اساس کتاب پرفروش و غیرداستانی نوشته «دیوید گرن» ساخته می‌شود و داستان آن درباره مجموعه قتل‌هایی است که در دهه ۱۹۲۰ میلادی در اوکلاهاما روی داد؛ زمانی که سرخپوستان منطقه اوسیج در زیرزمین‌های خود نفت کشف کردند و سپس تک به تک کشته شدند و با افزایش آمار قتل‌ها سازمان تازه‌تاسیس اف‌بی‌آی پرونده را در دست گرفت و یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های سازمان‌یافته تاریخ آمریکا افشا شد.

در این فیلم «دی کاپریو» در نقش «ارنست برکهات» بازی می‌کند که خواهرزاده یک دامدار قدرتمند به نام «ویلیام هیل» با نقش‌آفرینی «رابرت دنیرو» است. در عکس منتشرشده توسط «دی کاپریو» او در کنار «لیلی گلداستون» دیده می‌شود که در فیلم در نقش همسرش بازی می‌کند.

«اریک راث» نویسنده برنده اسکار فیلم‌های «فارست گامپ» و «مورد عجیب بنجامین باتن»که نگارش فیلمنامه اقتباسی «قاتلان ماه کامل» را بر اساس رمان نوشته «دیوید گرن» بر عهده داشته پیش‌تر گفته بود: «اسکورسیزی» قصد دارد فیلمی بسازد که احتمالا آخرین وسترنی باشد که با این سبک و سیاق ساخته می‌شود و این فیلم شبیه هیچ یک از فیلم‌هایی نیست که تاکنون دیده‌ایم.»

«جسی پلمونز»، «تانتو کاردینال»، «کارا جید مایرز»، «جین کالینز»، «جیلین دیون» و …  از دیگر  بازیگرانی هستند که در این فیلم مقابل دوربین اسکورسیزی می‌روند.

فیلمبرداری فیلم «قاتلان ماه کامل» تا تابستان ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها