تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 153790

تام کروزکمپانی پارامونت پیکچرز از تعویق اکران قسمت‌های جدید فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» و «تاپ گان» با بازی تام کروز خبر داد.

به گزارش سینماسینما، کمپانی پارامونت  بار دیگر چندین تغییر در برنامه اکران خود ایجاد کرده که شامل چند فیلم مهم با بازی «تام کروز» می‌شود. بر این اساس فیلم «تاپ گان: ماوریک» با چهار ماه تاخیر نسبت به تاریخ اکران قبلی‌ش در دوم جولای، از تاریخ ۱۹ نوامبر راهی سینماها خواهد شد.

همچنین فیلم «ماموریت غیرممکن ۷» طبق این تغییرات از ۲۷ می ۲۰۲۲ اکران خواهد شد، در حالی که پیش‌تر تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ برای آن در نظر گرفته شده بود.

در «ماموریت غیرممکن ۷» علاوه بر «‌تام کروز»‌، «ربکا فرگوسن»، «نیکلاس هولت»، «هایلی اتول»‌،‌ «شیا ویگهام»‌، «‌پام کلمنتیئف» و «هنری چرنی» نیز  به ایفای نقش می‌پردازند و «کریستفر مک کوایر» که کارگردانی دو سری پیشین «ماموریت غیرممکن»‌ یعنی «فال اوت»‌ و «ملت یاغی» را بر عهده داشت در هفتمین سری از فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» نیز به عنوان نویسنده و کارگردان حضور خواهد داشت.

«ماموریت غیرممکن ۸» هم که پیش‌تر قرار بود ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران شود بر اساس اعلام جدید کمپانی پارامونت از ۷ جولای ۲۰۲۳ میهمان سینماهای جهان خواهد بود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها