تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۱۸:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 194095

ایان مک شین بازیگر «جان ویک» می‌گوید کیانو ریوز احتیاج به استراحت دارد تا بتواند از گور برخیزد.

به گزارش سینماسینما، ایان مک‌شین بازیگر نقش وینستون اسکات در مجموعه فیلم‌های «جان ویک» پس از گفت‌وگوی جدیدی با کیانو ریوز، درباره فیلم پنجم صحبت کرد.

این بازیگر عنوان کرد با وجود این که ساخت فیلم پنجم اجتناب‌ناپذیر است و این فیلم در حال حاضر در لاینزگیت در حال پشت سر گذاشتن مراحل اولیه شکل گیری است، اما کیانو ریوز برای بازی مجدد در نقش شخصیت آدمکش فیلم، شایسته یک استراحت خوب است.

مک‌شین که بازیگر نقش وینستون اسکات، مالک هتل کنتیننتال است، گفت معتقد است که ریوز از بازی در نقش ویک که یک دهه گذشته مشغول آن بود، فاصله گرفته و اعتراف می‌کند امیدوار است فیلم بعدی از شخصیت وی فاصله داشته باشد. مک‌شین که به تازگی با ریوز صحبت کرده، معتقد است او پس از تلاش بسیار برای به تصویر کشیدن ویک روی صفحه، احتیاج دارد تا دوباره شارژ شود.

او ادامه داد: فکر می‌کنم کیانو تا زمانی که بخواهد حقش است یک استراحت خوب داشته باشد. روز گذشته با او صحبت کردم، او پس از همه کتک‌هایی که در ۱۰ سال گذشته از همه قاتلان جهان خورده، مدتی است مشغول استراحت است. بگذارید استراحت کند تا زمانی که تصمیم بگیرد یک بار دیگر از قبرش بلند شود یا هر کجا خواست بخوابد، زیرا من پدرش هستم و او خون‌آشام است، پس من ولاد شمشیرباز هستم (و می‌خندد) یک بار دیدید این فیلم به یک فیلم ترسناک بدل شد؛ هر چیزی می‌تواند به چیز دیگری بدل شود، هیچ قانونی وجود ندارد.

مک شین در هر چهار فیلم «جان ویک» در کنار کیانو ریوز بازی کرده و شخصیت او از هتلش به عنوان پناهگاهی امن برای ویک و متحدانش استفاده می‌کند. این ۲ همچنین در «بالرینا» فیلم جدید از مجموعه «جان ویک» با بازی آنا دی آرماس که در نقش اصلی بازی می‌کند، ظاهر خواهند شد و وقایع فیلم بین فصل سوم و چهارم «جان ویک» رخ می‌دهد.

ساخت «جان ویک ۵» با وجود مرگ ظاهری شخصیت اصلی ریوز در پایان فصل ۴، در ماه می گذشته توسط لاینزگیت تایید شد. روشن است که جان ویک بعدی بدون ریوز شکل نمی‌گیرد، گرچه هنوز روشن نیست آیا او قصد بازی در فیلم بعدی را دارد یا خیر و نحوه حضور شخصیت او پس از پایان فصل ۴ به چه شکل خواهد بود؟

فیلم چهارم «جان ویک» پس از اکران در مارس گذشته با فروش بیش از ۴۴۰ میلیون دلار، موفق‌ترین قسمت مجموعه «جان ویک» چه از نظر انتقادی و چه از نظر تجاری بود.

ابتدا قرار بود فیلم پنجم هم‌زمان با قسمت چهارم فیلمبرداری شود، اما چاد استاهلسکی کارگردان به دلیل خستگی بازیگران و دیگر عوامل ساخت فیلم از انجام این کار منصرف شد. ریوز پیشتر اعتراف کرد که بدلکاری‌های فصل ۴ بسیار سخت بود؛ هرچند در پایان به خوبی از آب درآمدند و سکانس‌های اکشن بسیار تحسین‌شده فیلم را شکل دادند.

استاهسکی همراه «جان ویک ۵»، بر پروژه‌های چندرسانه‌ای بیشتری نظارت خواهد کرد که شامل چندین برنامه تلویزیونی اسپین‌آف در این فضا و یک سریال انیمه می‌شود. تاکنون اسپین‌آفی از این مجموعه در قالب یک مینی سریال درام با عنوان «کنتیننتال» ساخته شده که درباره این است که وینستون برای تبدیل شدن به مالک اصلی هتل چه کارهایی کرده است. با این حال در این سریال، مک‌شین بازی نکرد و کالین وودل در نقش وینستون جوان جلوی دوربین رفت.

منبع: مهر به نقل از اسکرین رنت

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها