تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۸:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 159219

«پیر» جدیدترین فیلم ام.نایت شیامالان پرفروش‌ترین فیلم هفته در آمریکا شد.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، «پیر» فیلم جدید ام. نایت شیامالان با فروش بیش از ۱۶ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکرانش گیشه‌ها را گرفت.

این فیلم که در سه روز اول اکرانش ۱۶.۵ میلیون دلار فروخته محصولی از کمپانی یونیورسال است و با بازی آلکس وولف و توماسین مکنزی ساخته شده است. «پیر» فقط در روز جمعه ۶.۸ میلیون دلار از اکران در ۳۳۵۵ سالن سینما کسب کرد. فروش تقریباً ۱۰ میلیون دلار دیگر در ۲ روز بعدی کافی بود تا این فیلم بتواند عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته را از آن خود کند.

به این ترتیب «پیر» چهاردهمین فیلم شیامالان خوانده شده که توانسته بیش از ۱۵ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکرانش کسب کند و هفتمین فیلم وی شده که در صدر فروش گیشه جای گرفته است.

«پیر» درباره خانواده‌ای در تعطیلات است که در یک ساحل اقامت می کنند و به سرعت پیر می‌شوند و همه زندگی‌شان در یک روز سپری می‌شود.

پیش‌بینی شده بود که این فیلم بتواند کارش را با فروش ۱۵ میلیون دلاری آغاز کند و مانند «بیوه سیاه» و «هرج و مرج فضایی ۲» ظاهر شود.

این در حالی است که شیوع نوع دلتای ویروس کرونا بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و ضرورت استفاده از ماسک ممکن است برخی از سینماروها را از سالن‌ها دور کند.

«چشم مار» با بازی هنری گلدینگ با فاصله نزدیکی پس از «پیر» قرار گرفته و این فیلم که محصول پارامونت است فروشی ۱۳.۴ میلیون دلاری را ثبت کرده است. پیش بینی‌ها این بود که این فیلم بتواند ۱۴.۲ میلیون دلار بفروشد. فروش این فیلم از نمایش در ۳۵۲۱ سالن سینما تنها در روز جمعه ۵.۴۷ میلیون دلار بود.

«بیوه سیاه» و «آشوب فضایی ۲» نیز در مکان‌های سوم و چهارم باکس آفیس قرار گرفته‌اند.

«سریع و خشمگین ۹» نیز هر چند در مکان پنجم باکس آفیس جای گرفته اما این هفته موفق شد تا رقم فروشش را در مجموع از مرز ۶۰۰ میلیون دلار فراتر ببرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها