تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 29870

برادران کوئنبرادران کوئن فیلمنامه یک تریلر علمی-تخیلی با عنوان «وب تاریک» (Dark Web) را می‌نویسند. 

به گزارش سینماسینما، به نقل از «هالیوود ریپورتر»، جوئل و اتان کوئن قصد دارند به زودی فیلمنامه «وب تاریک» را بازنویسی کنند. سناریوی اصلی این پروژه که تلفیقی از ژانرهای علمی-تخیلی، حادثه‌ای، جاسوسی و اکشن – معروف به «تکنوتریلر» – است توسط دنیس لهین نوشته شده است؛ کسی که پیش از این فیلم‌های معروفی همچون «رودخانه مرموز» ساخته کلینت ایستوود و «جزیزه شاتر»ِ مارتین اسکورسیزی با اقتباس از رمان‌های او جلوی دوربین رفته‌اند.

این پروژه سینمایی روایتگر ماجرای زندگی راس ویلیام اولبریکت یکی از چهره‌های بدنام فضای وب است که زمانی یکی از گردانندگان اصلی بازار آنلاین مواد مخدر بوده است. اولبریکت ۲۹ ساله با راه‌اندازی بازاری آنلاین مشابه «آمازون» که به «سیلک رود» معروف بود رفته‌رفته تبدیل به هیولایی جنایتکار شد. در نهایت، اولبریکت به جرم فروش مواد مخدر و پولشویی به حبس ابد محکوم شد و در حال حاضر بدون امکان فرجام‌خواهی در زندان‌های امریکا در حبس به سر می‌برد.

ظاهرا برادران کوئن در نظر دارند در بازنویسی «وب تاریک» از ساختار معمایی و پرپیچ‌وخم فیلمی مانند «فارگو» استفاده کنند. دو فیلمساز سرشناس در سال‌های اخیر نگارش سناریوی فیلم‌های مهمی همچون «پل جاسوس‌ها» ساخته استیون اسپیلبرگ و «نشکسته» به کارگردانی آنجلینا جولی را برعهده داشته‌اند که اولی نامزدی جوایز اسکار پارسال را نیز برای‌شان به همراه داشت. هنوز مشخص نیست چه کسی کارگردانی پروژه «وب تاریک» را برعهده می‌گیرد.

منبع: آی سینما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها