تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 190628

کریس راک برای کارگردانی فیلم بیوگرافی مارتین لوتر کینگ انتخاب شد و قرار است استیون اسپیلبرگ هم تهیه‌کننده اجرایی فیلم باشد.

به گزارش سینماسینما، کریس راک و استیون اسپیلبرگ برای ساخت فیلمی درباره زندگی مارتین لوتر کینگ همکاری می‌کنند.

راک در حال انجام مذاکرات نهایی است که کارگردانی و تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده بگیرد و اسپیلبرگ هم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. یونیورسال پیکچرز بیوگرافی جاناتان ایگ با عنوان «کینگ: یک زندگی» را برای ساخته شدن این درام زندگی‌نامه‌ای انتخاب کرده و سازنده این فیلم است. رایان جونز، معاون ارشد تولید یونیورسال، بر این پروژه نظارت خواهد کرد.

از کتاب ایگ به عنوان زندگی‌نامه اساسی کینگ که نماد حقوق مدنی سیاه‌پوستان آمریکاست یاد می‌شود. وی از اطلاعات جدید اف‌بی‌آی و صدها مصاحبه استفاده کرده تا به ترسیم تصویری از کینگ به عنوان فردی شجاع بپردازد که از نظر عاطفی دچار آشفتگی بود و در حالی که همه تلاشش را می‌کرد تا اعتراضی مسالمت‌آمیز را پیش ببرد، باید با ضعف‌های خود و دولتی که قصد سرکوبش را داشت دست و پنجه نرم می‌کرد.

این پروژه در مراحل اولیه شکل‌یابی است و هنوز بازیگری برای آن اعلام نشده است.

راک ۵۸ ساله که ۴ جایزه امی و ۳ جایزه گرمی در کارنامه دارد، پیش از این در سال ۲۰۱۴ کارگردانی فیلم «پنج برتر» و سال ۲۰۰۳ کارگردانی «رییس دولت» و سال ۲۰۰۷ کارگردانی «فکر می‌کنم همسرم را دوست دارم» را انجام داده و در فیلم «راستین» به کارگردانی جورج سی ولف با بازی کولمن دومینگو در نقش فعال حقوق مدنی دیده خواهد شد.

وی اوایل امسال اولین استندآپ زنده خود را در نتفلیکس با نام «کریس راک: خشم انتخابی» اجرا کرد که در آن برای اولین بار به صورت جدی درباره سیلی خوردنش روی صحنه اسکار توسط ویل اسمیت صحبت کرد.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها