تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 193490

سینماسینما، پاریس: بنا به نوشته رسانه های تخصصی سینمای امریکا و اروپا ، بدون شک مهم‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ که همه عاشقان سینما در جهان منتظر آن هستند، «مگالوپلیس» ساخته فرانسیس فورد کوپولا است.

وی چند روز پیش اظهار داشته فیلمش تا دو سه ماه آینده، کاملا آماده می‌شود. کارگردان، ۲۵ سال را صرف ساخت و آماده سازی این پروژه کرده است. بارها تمام کردن این پروژه به تعویق افتاده بود و کوپولا آن را با سرمایه شخصی‌اش که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار هزینه برداشته، ساخته است.

بازیگران آن آدام درایور، فارست ویتاکر، آبری پلازا و غیره هستند. کارگردان در آخرین صحبت‌هایش درباره این فیلم گفته: «چیزی که می‌توانم درباره‌اش بگویم این است که هنرپیشه‌هایش را بسیار دوست دارم، آنها کاملا غیره منتظره هستند. و تماشاگر هرگز احساس بی‌حوصلگی در موقع دیدن آن نخواهد کرد.»

 

بر مبنای پیش بینی‌ها اولین نمایش جهانی آن در جشنواره کن در ماه مه خواهد بود. و کمی بعد به اکران سینماهای جهان خواهد آمد. آدام درایور، بازیگر، درباره «مگالوپلیس» گفته است: «این فیلم بسیار وحشی، بسیار تخیلی، بزرگ و حماسی است. بسیار پر جرات ساخته شده و کارگردانش ریسک بزرگی به عهده گرفته است. هیچ فیلمی تا به این چنین مرا هیجان زده نکرده است.» بنا به نوشته مجله پرمیر، این فیلم علمی تخیلی فرانسیس فورد کوپولا، ۸۴ ساله به احتمال قوی می‌تواند آخرین اثرش باشد. وی قبلا با فیلم‌های  مکالمه (۱۹۷۴) و ا‌ینک آخرالزمان (۱۹۷۹) دوبار برنده نخل طلا شد. و همچنین جوایز بسیار در طول دوره هنری خود از جمله اسکار، و غیره به دست آورده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها