تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 156825

برایان کرانستون، شارون استون، پاتریشیا آرکت و الیجا وود از جمله داوران جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۲۱ هستند.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم ترایبکا اسامی داوران بیستمین دوره خود را اعلام کرد.

شارون استون، پاتریشیا آرکت، سنا لتن، وارینگتون هودین، دلوری لیندو، الیجا وود، برایان کرانستون، آن دری هالند، مارگارت چو و هری نِف به عنوان داوران بیستمین دوره جشنواره فیلم ترایبکا انتخاب و معرفی شدند.

هیات داوران باید فیلم‌های برنده را در بخش‌های مختلف از جمله بهترین فیلم، فیلم‌های جذاب، بازی و پادکست‌های جدید انتخاب کنند. این جشنواره امسال ۱۴ بخش رقابتی دارد.

جین روزنتال که در کنار رابرت دنیرو یکی از بنیانگذاران این جشنواره است گفت: قصه‌گویان جمع می‌شوند تا یکدیگر را تحسین کنند و از رشد یکدیگر الهام بگیرند. به این منظور گروه داوران ما می‌آیند تا از هنرمندان دیگر تجلیل کنند و به حمایت آنها بپردازند.

پیشتر اعلام شده بود که این جشنواره امسال جایزه صدای هری بلافونته برای عدالت اجتماعی را به استیسی آبرامز برای خدمات و تعهدی که در مبارزه با بی‌عدالتی داشته است اهدا می‌کند.

در بخش اهدای جایزه نورا افرون که به فردی اهدا می‌شود که روح و بینش این فیلمساز و نویسنده به‌یادماندنی را در آثارش زنده نگه داشته باشد امسال شارون استون، پاتریشیا آرکت، مالی اشر، لسلی دیسکون و جودیت گودریچ گروه داوری انتخاب برنده امسال را تشکیل می‌دهند.

در بخش رقابتی فیلم بلند داستانی برایان کرانستون، آنا لیلی امیرپور، درک سیانفرانس، آن دری هالند و اریکا هاگینز تصمیم گیرنده خواهند بود.

در بخش رقابتی بهترین فیلم بلند بین‌المللی نیز داوران شامل لسلی کلاینتربگ، ملیسا لئو، دلوری لیندو، الکساند پرین و پیتر اسکارلت هستند.

کربی دیک، مت ترنائر و الیزابت چای واسارهلی نیز در بخش انتخاب بهترین مستند بلند گروه داوران را تشکیل می‌دهند.

جشنواره بین‌المللی فیلم ترایبکا امسال برای نخستین بار در تاریخ جشنواره‌های سینمایی شاخه بهترین پادکست را راه‌اندازی کرده و پادکست‌های منتخب آن دربرگیرنده مجموعه‌ای از پادکست‌های داستانی و غیرداستانی است.

این جشنواره پس از آنکه سال پیش به صورت مجازی برگزار شد، امسال به صورت فیزیکی و در فضای باز برگزار می‌شود و برگزارکنندگان با همکاری اداره بهداشت و درمان ایالت نیویورک پروتکل‌های پیشگیری از شیوع کرونا را اجرا می‌کنند.

همان‌طور که پیشتر اعلام شد «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم که در بخش هفته منتقدان ترایبکا نمایش داده می‌شود از جمله ۶۶ فیلم این دوره جشنواره خواهد بود.

ترایبکا ۲۰۲۱ از ۹ تا ۲۰ ژوئن (۱۹ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها