تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 34240

خواکین فونیکس گاس ون سنتگاس ون سنت و خواکین فینکس بعد از گذشت بیش از دو دهه، دوباره با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به گزارش سینماسینما، فیلمساز ۶۴ ساله بعد از آخرین فیلم خود، «دریای درختان»، که با واکنش به شدت منفی منتقدان حاضر در کن روبه‌رو شد، قصد دارد به زودی ساخت یک پروژه زندگینامه‌ای را آغاز کند. فیلم زندگی جان کالاهان با عنوان «نگران نباش، او نمی‌تواند خیلی روی پاهایش راه برود»، روایتگر ماجراهایی است که سرنوشت کارتونیست مشهور امریکایی را دگرگون می‌کند.

کالاهان در سن ۲۱ سالگی بر اثر تصادف ماشین فلج می‌شود و به عنوان یک‌جور تراپی و روان‌درمانی به طراحی و نقاشی روی می‌آورد. تا چندین دهه، کارهای کالاهان به دلیل تابوها و موضوع‌های هنجارشکنانه‌ای که انتخاب می‌کرد با بازخورد منفی روبه‌رو بود، تا جایی که نمایش آثار او حتی در شهر زادگاهش، پورتلند، ممنوع بود. مجموعه آثار کالاهان پیش از مرگش در سال ۲۰۱۰، در مجلات نیویورکر، پنتهاوس و پلی‌بوی منتشر شد.

زمانی قرار بود رابین ویلیامز فقید در نقش کالاهان مقابل دوربین برود و حالا بعد از گذشته سه دهه از زمانی که اولین جرقه‌های ساخت این فیلم شکل گرفت، فینکس در نقش کارتونیست هنجارشکن و پیشرو امریکایی ظاهر خواهد شد. زمان شروع فیلمبرداری جدیدترین پروژه ون سانت هنوز مشخص نیست و در حال حاضر، تنها حضور فینکس در نقش شخصیت اصلی فیلم قطعی به نظر می‌رسد.

منبع: آی سینما

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها