تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 173239

دیوید لینچ این خبر را که فیلم جدیدی از او شگفتانه هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن است، تکذیب کرد.

به گزارش سینماسینما، دیروز خبر رسید دیوید لینچ، سینماگر مطرح هالیوودی، یک پروژه جدید دارد که در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ از آن رونمایی خواهد کرد.

لینچ در گفت‌وگو با مجله اینترتیمنت ویکلی در این باره گفت: هیچ فیلم جدیدی ندارم. این خبر از بیخ و بن شایعه است. چنین اتفاقی نخواهد افتاد. شوربختانه پروژه‌ای برای جشنواره کن ندارم.

وی افزود: یک فیلم جدید در جشنواره نمایش داده خواهد شد اما این فیلم فیلم من نیست و نمی‌دانم مال چه کسی است. متولیان جشنواره کن گفتند یک فیلم جدید در این جشنواره نمایش داده خواهد شد اما نگفتند فیلم چه کسی. برای همین مردم فکر کردند این فیلم برای من است اما اینطور نیست. باید صبر کنیم و ببینیم این فیلم از کیست.

کارگردان جاده مالهالند و کله‌پاک‌کن در پاسخ به این که آیا روی فیلم جدیدی کار می‌کند یا نه، گفت: هر روز روی نقاشی و مجسمه سازی کار می‌کنم و در حال کار روی اصلاح رنگ و زمان بزرگراه گمشده هستم.

جشنواره بین‌المللی فیلم کن فهرست فیلم‌های منتخب هفتاد و پنجمین دوره خود را صبح فردا در پاریس اعلام می‌کند. از جمله فیلم‌هایی که حضورشان در این دوره از جشنواره تایید شده می‌توان به فیلم تاپ گان: ماوریک و الویس اشاره کرد.

هفتادوپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن از ۱۷ تا ۲۸ مه (۲۷ اردیبهشت تا ۷ خرداد ۱۴۰۱) در شهر کن فرانسه برگزار خواهد شد. رئیس هیات داوران این رویداد معتبر سینمایی هنوز معرفی نشده است اما زمزمه‌ها از احتمال انتخاب اصغر فرهادی برای این مقام حکایت دارد.

منبع: ایرنا به نقل از ددلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها