تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 8895

سریال «شرلوک» با بازی بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن با رکوردشکنی به تلویزیون بازگشت.

به گزارش سینماسینما،  «شرلوک : عروس زشت» رکورد بیشترین تماشاگر تلویزیونی تعطیلات کریسمس در بریتانیا را به نام خود ثبت کرد. این قسمت ۹۰ دقیقه‌ای ویژه از سریال، جمعه شب ۸٫۴ میلیون بیننده داشت.

با این میزان تماشاگر «شرلوک» پربیننده‌ترین برنامه روز جمعه تلویزیون انگلستان بود و ۳۴٫۷ درصد از تماشاگران تلویزیون به تماشایش نشستند. این سریال برای نخستین بار به صورت همزمان در یک روز در آمریکا و انگلستان به نمایش درآمد.

قسمت نخست فصل سوم سریال «شرلوک» با ۹٫۲ میلیون تماشاگر بالاترین نرخ بیننده تلویزیونی انگلستان را به خود اختصاص داده است. البته فصل سوم این سریال در مجموع از فصل اول و دوم آن بیشتر دیده شد، و قسمت‌های دوم و سوم این فصل نیز هر کدام در حدود ۸٫۸ میلیون تماشاگر داشت.

در قسمت ویژه‌ی «شرلوک» که جمعه شب از شبکه‌ی بی‌بی‌سی پخش شد، بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هلمز و مارتین فریمن در نقش دکتر واتسون ظاهر می‌شوند، اما این بار داستان در لندن عصر ویکتوریا در قرن نوزدهم اتفاق می‌افتد همانجایی که سر آرتور کانن دویل شرلوک هلمز اصیل را خلق کرده بود.

استیو موفات سازنده «شرلوک» از آغاز فیلمبرداری فصل چهارم این سریال در ماه آوریل خبر داد و اعلام کرد که احتمالا در سال ۲۰۱۷ شاهد پخش فصل جدید این سریال خواهیم بود.

منبع : خبرآنلاین به نقل از هالیوودریپورتر

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها