تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 175266

سینماسینما، کن: همانگونه که در اکثر رسانه‌های خبری جهان دیروز بعد از ظهر بعد از نمایش فیلم «عنکبوت مقدس» منتشر شده این جدیدترین فیلم علی عباسی درخشش خوبی در جشنواره کن داشت و بعد از پایان فیلم مدت‌ها تماشاگران سالن لومیر در کاخ جشنواره کارگردان و ‌عوامل آن‌را تشویق کردند. روزنامه معتبر واریتی امروز از این فیلم به عنوان یکی از مهمترین شانس‌ها برای برنده شده نخل طلا نام برده است.

از بین منتقدین فرانسه که روزانه به فیلم‌ها ستاره می‌دهند فیلم علی عباسی از نظر سردبیر کایه دوسینما سه ستاره و مجله تله راما هم سه ستاره ‌روزنامه لومانیته هم سه ستاره به این فیلم داده‌اند که یعنی بسیار آن‌را دوست داشته‌اند. از طرف دیگر عنکبوت مقدس در همین جدول ارزش گذاری از نظر دو منتقد انروک و وست فرانسه، نشان نخل طلا گرفته است ولی تعدادی دیگر از منتقدین که در این جدول ستاره می‌دهند، به فیلم علی عباسی ستاره های کمتری داده‌اند.

منتقد پوزیتیف ۳ ستاره، نوول ابزرواتور ۳ ستاره ، rtl (رادیو) ۳ ستاره، روزنامه پاریزین ۳ ستاره. و دو نشان نخل طلا از سوی منتقد لومانیته، ‌روزنامه یکشنبه، به فیلم علی عباسی داده‌اند و دیگر روزنامه‌ها یا امتیازات کمتری داده‌اند یا هنوز ندیده‌اند.

در ضمن منتقدین بین‌المللی از روزنامه تلگراف -انگلیس  چهارستاره (بالاترین درجه) را به این فیلم داده‌اند.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها