تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 155520

گلدن گلوبپس از جنجال به پا شده درباره گلدن گلوب شبکه ان‌بی‌سی اعلام کرد مراسم ۲۰۲۲ را روی آنتن نمی‌برد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، ان‌بی‌سی اعلام کرد مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۲ را روی آنتن نمی‌برد.

این شبکه تلویزیونی دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرد.

به این ترتیب انجمن مطبوعات خارجی هالیوود باید تصمیم بگیرد که برای سال آینده بدون شریک پخش خود کارش را ادامه می‌دهد یا با سرعت بیشتری سعی می‌کند تا تغییراتی را که از سوی صنعت سینما طلب شده، عملی کند.

ان‌بی‌سی در بیانه خود نوشت: ما همچنان بر این باور هستیم که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به اصلاحات معنادار وفادار است؛ با این حال، تغییری در این ابعاد نیازمند زمان و کار است و ما به شدت معتقدیم گلدن گلوب نیاز به زمان کافی دارد تا از پس این کار به درستی برآید.

به همین دلیل، ان‌بی‌سی مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۲ را روی آنتن نمی‌برد. با فرض اینکه گلدن گلوب در سال ۲۰۲۲ کارش را متوقف می‌کند ما امیدواریم بتوانیم ژانویه ۲۰۲۳ این برنامه را پخش کنیم.

جوایز گلدن گلوب در چند ماه اخیر زیر بمباران انتقادها بود و گفته شد این جایزه پرآوازه اکنون دارد از سوی گروهی کوچک، بدون توجه به تنوع سلایق مختلف از جمله کمبود اعضای سیاهپوست اهدا می‌شود.

در هفته اخیر گلدن گلوب خبرهایی مبنی بر تغییرات داده است اما سازو کاری برای عملی کردن این اصلاحات تعیین نکرده است. ان‌بی‌سی هم هم‌زمان تاکید کرد باور دارد که گلدن گلوب این تغییرات را اعمال می‌کند اما جدول زمانی برای این تغییرات تعیین نشده است.

این شبکه با وجود تغییراتی که هفته پیش از سوی گلدن گلوب اعلام شد، اعلام کرد تا دوره ۲۰۲۲ زمان کافی برای این تغییرات وجود ندارد.

بیانیه ان‌بی‌سی زمانی منتشر شد که چند تن از بازیگران سرشناس نیز اعلام کردند زمان اصلاحات فرا رسیده و شبکه‌های آنلاین مانند نتفلیکس و آمازون نیز اعلام کردند تا انجام تغییرات با گلدن گلوب همکاری نمی‌کنند.

برای ان‌بی‌سی از مجموع این نظرات روشن شد که بدون حمایت این چهره‌ها، گلدن گلوب ۲۰۲۲ غیرواقعی خواهد بود.

ان‌بی سی سال ۲۰۱۸ یک قرارداد پخش به مبلغ ۶۰ میلیون دلار با گلدن گلوب امضا کرد که گفته می‌شود باید سه برابر رقم قرارداد پیشین باشد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها