تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۶:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 181630

«مریل استریپ» بازیگر پرافتخار سینما با تمجید از «رابرت دنیرو» گفت که ۵۰ سال است که او منبع الهامش در عرصه بازیگری است.

به گزارش سینماسینما، «مریل استریپ» که ۲۱ نامزدی و سه جایزه اسکار در کارنامه دارد، در مراسمی در دانشگاه تگزاس اعتراف کرد که نخستین بار پس از دیدن «رابرت دنیرو» در فیلم «طبل را آهسته بزن» محصول «جان دی هنکاک» در سال ۱۹۷۳ تصور می‌کرده که او یک نابازیگر است که از طریق آگهی روزنامه پیدا کرده‌اند اما چند ماه بعد با تماشای نقش‌آفرینی او در فیلم «خیابان‌های پائین شهر» ساخته «مارتین اسکورسیزی» شگفت‌زده شده است.

«استریپ» ادامه داد: «در طول سال‌ها، مردم همیشه می‌پرسیدند چه بازیگری را بیشتر تحسین می‌کنی؟ دوست داری از چه بازیگری الگوبرداری کنی؟» اما، واقعاً، دومین باری که رابرت دنیرو را دیدم، به خودم گفتم، این همان بازیگری است که می‌خواهم باشم. این کاری است که می‌خواهم انجام دهم و می‌خواهم این کار را با تعهد و اشتیاق و مهارت و زیبایی که دارد، انجام دهم و دنیرو ۵۰ سال است که چراغ راه من بوده است».

«او مردی است که حضورش در زندگی‌ام تسلی بخش بوده است. او را زیاد نمی‌بینم و کمتر حرف می‌زنیم اما می‌دانم که او بدون هیچ سوالی همیشه در کنار من است و همیشه خواهد بود. او مردی است که با وفاداری به آرمان‌هایش، به کشورش و مردمی که دوستشان دارد زندگی می‌کند».

«مریل استریپ» و «رابرت دنیرو» در فیلم‌های «شکارچی گوزن» (۱۹۷۸)، «عاشق شدن» (۱۹۸۴) و «اتاق ماروین» (۱۹۹۶) همبازی بوده‌اند. این دو ستاره هالیوودی قرار بود در فیلم اقتباسی «خانه خوب» در سال ۲۰۱۳ نیز همبازی شوند اما این فیلم به مرحله تولید نرسید.

منبع: ایسنا به نقل از ایندی‌وایر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها