تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۶:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 34005

اسکارآکامی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست کوتاه شامل ۲۰ فیلم رقابت کننده در شاخه بهترین جلوه‌های ویژه بصری را اعلام کرد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از سایت رسمی آکادمی اسکار، در حالی که تا سال گذشته در ابتدا فهرست کوتاه ۱۰ فیلم برای رقابت در شاخه بهترین جلوه‌های ویژه بصری پیش از اعلام نامزدهای نهایی اعلام می‌شد، امسال برای اولین‌بار ۲۰ فیلم به فهرست کوتاه این بخش از جوایز اسکار راه یافتند.

بر این اساس فیلم‌های «آلیس در آینه»، «ورود»، «غول بزرگ مهربان-BFG»، «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت»، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «ددپول»، «دیپ واتر هرایزن»، «دکتر استرنج»، «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها»، «روز استقلال: بازگشت»، «کتاب جنگل»، «کوبو و دو تار»، «خانه خانم پرگرین برای بچه‌های عجیب و غریب»، «مسافران»، «روگ وان: یک داستان از جنگ ستارگان»، «فراتر از پیشتازان فضا»، «جوخه انتحار»، «سالی»، «وارکرفت» و «مردان ایکس: آخرالزمان» ۲۰ فیلم اولیه رقابت کننده در شاخه بهترین جلوه‌های ویژه بصری در جوایز اسکار امسال هستند.

اعضای شاخه بهترین جلوه‌های ویژه بصری در ماه جاری میلادی با حذف ۱۰ فیلم، فهرستی از ۱۰ فیلم رقابت کننده در این بخش را اعلام می‌کنند و فهرست نامزدهای نهایی جوایز سینمایی اسکار ۲۰۱۷ نیز روز ۲۴ ژانویه ( بهمن ماه) اعلام خواهد شد.

مراسم اعطای جوایز هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ (یکشنبه ۸ اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود و قرار است این رویداد سینمایی در بیش از ۲۲۵ کشور جهان به صورت زنده به روی آنتن برود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها