تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 35713

شاهرخ خانشبکه آنلاین نتفلیکس با شاهرخ خان برای نمایش و تولید برنامه قرارداد بست.

به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، یک روز پس از آن که اعلام شد آمازون یک سرویس ویدیویی در هند راه می‌اندازد (که تاکنون در ۲۰۰ منطقه جهان این کار را کرده است)، نتفلیکس افشا کرد با یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های هنری این سرزمین یعنی شاهرخ خان قرارداد بسته است.

دیروز پنج شنبه اعلام شد نتفلیکس با شاهرح خان و کمپانی او به نام «رد چیلیز انترتینمنت» قراردادی برای تولید یا نمایش محصول انعقاد کرده است. نتفلیکس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد شروع رابطه‌ای بین این دو کمپانی رقم خورده و بر مبنای این قرارداد شماری از فیلم های جدید شاهرخ خان از جمله «زندگی عزیز» و فیلم‌های قدیمی‌تر او مثل «سال نو مبارک»، «دیوالی» و «اوم شانتی اوم» در این شبکه در دسترس قرار می‌گیرد.

آمازون نیز تاکنون با برخی از استودیوهای مهم هندی از جمله «درام پروداکشنز» ، «ویشز فیلمز» و«تی-سریز» مشغول همکاری شده و کاتالوگ برنامه‌هایش را منتشر کرده است.

تد ساراندوس از روسای نتفلیکس از شاهرخ خان به عنوان یکی از مهمترین بازیگران صنعت فیلم هند یاد کرد و با تاکید بر این که وی نقشی تعیین کننده در آوردن صنعت سینمای هند به صحنه‌های جهانی داشته است از این قرارداد ابراز خوشحالی کرد.

شاهرخ خان نیز با ابراز خوشحالی از انعقاد این قرارداد گفت به این ترتیب فیلم های هندی برای نخستین بار در نتفلیکس در برابر مخاطبان جهانی قرار می‌گیرند و این بار دیگر همه موانع جغرافیایی از میان برداشته می‌شود.

نتفلیکس محصولات خود را به صورت آنلاین در دسترس مخاطبانش قرار می دهد و آمازون از بهار امسال در این عرصه نیز وارد رقابت شده و از طریق «پرایم ویدیو»، یک بسته سینمایی و تلویزیونی را با هزینه ماهی ۸.۹۹ دلار در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که یک دلار در ماه ارزان‌تر از خدمات پخش‌ آنلاین نت‌فلیکس برای مشتریان است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها