تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 187533

پارک چان ووک فیلم هیجان‌انگیز تاریخی «جنگ و شورش» را برای نتفلیکس تولید می‌کند.

به گزارش سینماسینما، پارک چان ووک کارگردان مولف کره‌ای برای اولین بار با نتفلیکس همکاری می‌کند تا یک فیلم تاریخی با عنوان «جنگ و شورش» را بسازد.

کارگردان سازنده «اولدبوی» که سال پیش با «تصمیم به ترک» جایزه هفتاد و پنجمین دوره جشنواره کن را از آن خود کرد، فیلمنامه این فیلم جدید را با همراهی شین چول نوشته است و کارگردانی آن را کیم سانگ من انجام می‌دهد.

«موهو فیلم» که متعلق به پارک و شرکت کره‌ای سازنده «تصمیم به ترک»، «میزبان» و «برف‌شکن» بونگ جونگ هو است این فیلم را تولید می‌کند.

داستان این فیلم بیش از ۴۰۰ سال پیش در زمان حکومت سلسله چوسون در کره اتفاق می‌افتد و در پس زمینه جنگ، ماجرای ۲ دوست دوران کودکی را تصویر می‌کند که اکنون دشمن هم شده‌اند. گنگ دونگ وون بازیگر «دلال» و پارک جئونگ مین بازیگر «تصمیم به ترک» نقش‌های اول فیلم را ایفا می‌کنند.

گنگ نقش چئون-یونگ را بازی می‌کند که قدرت رزمی او با ریشه خانوادگی‌اش به عنوان یک رعیت مخالف است و پارک در نقش جونگ ریو، ارباب سابق چئون یونگ و از نوادگان تاثیرگذارترین خانواده نظامی چوسون ظاهر می‌شود.

پروژه جدید پارک چان ووک به عنوان کارگردان، ساخت مینی سریالی برای «اچ‌بی‌او» با عنوان «هم‌دل» است که در آن رابرت داونی جونیور در نقش‌های متعدد بازی می‌کند.

نتفلیکس رهبری بازار کره را در اختیار گرفته و در مشارکت با صنعت داخلی و تولید عناوینی مانند «بازی مرکب» محبوب‌ترین سریال این کمپانی با بیش از ۱.۶ میلیارد ساعت تماشا را خلق کرده است.

آوریل امسال این کمپانی نمایش آنلاین متعهد شد در ۴ سال آینده ۲.۵ میلیارد دلار در کره جنوبی سرمایه گذاری کند که شامل تولید فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های بدون فیلمنامه می‌شود. این رقم ۲ برابر کل مبلغی است که نتفلیکس از زمان راه اندازی سرویس خود در کره در سال ۲۰۱۶ در این کشور سرمایه گذاری کرده است.

منبع: مهر به نقل از اسکرین

لینک کوتاه

 

آخرین ها