تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 42275

کیت بلانشتبازیگر استرالیایی با حضور در برنامه شوی شبانه جیمی فالون برای معرفی نمایشش در برادوی همه تمرکزش را بر ریاست جمهوری ترامپ گذاشت و آن را مسخره خواند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از گاردین، کیت بلانشت بازیگر استرالیایی ریاست جمهوری دونالد ترامپ را پوچ و مضحک نامید.

وی برای معرفی نمایشی که در برادوی روی صحنه دارد در برنامه جیمی فالون شرکت کرد و با این حال به محض نشستن روی صندلی بحث را به ترامپ کشاند و گفت با توجه به شخصیت ترامپ حالا مسایل جنسی نماد آمریکا شده‌اند.

در ادامه بحث که مصاحبه‌ای بسیار احساسی بود، گفتگوی بین فالون و مهمان وی به کرات گسسته شد و در نهایت این سخنان ضدترامپ بلانشت بود که به وضوح به گوش رسید. در یک بخش از این برنامه بلانشت روبه تماشاگران گفت باید همه پس‌اندازهایتان را به ترامپ بدهید.

بلانشت با اشاره به نمایشی که روی صحنه دارد و از آثار چخوف است، گفت: خیلی خوشحالم که در نمایشی هر شب روی صحنه می‌روم که درباره طبقه متوسط است و باید تاکید کنم که این مسخره و پوچ است که مردی اختیار بزرگ‌ترین اقتصادی جهان را به دست بگیرد که خودش چهار بار ورشکسته شده است. دیگر دیوانه‌وارتر از این نمی‌شود.

فالون که سعی می‌کرد موضع‌گیر خنثی داشته باشد، گفت: احساسم شبیه یک زرافه در فضا است.

بلانشت در نمایشی با عنوان «حال حاضر» با بازیگرانی استرالیایی و به کارگردانی همسر خودش اندرو آپتون که در عین حال همکار وی در کمپانی تئاتر سیدنی در پنج سال اخیر بوده است، هر شب روی صحنه می‌رود.

او در همین حال در حال بازی در فیلم «هشت یار اوشن» در نیویورک است که در فضای فیلم مشهور «۱۱ یار اوشن» ولی با بازیگران زن می‌گذرد. این فیلم این بار با حضور دیگر بازیگران زن شامل ساندرا بولاک، سارا پالسون، الیزابت بنکس، میندی کیلینگ و هلنا بونهام کارتر در دست ساخت است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها