تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 38567

وودی هرلسنبعد از بازی در نقش استاد شخصیت «کتنیس اوردین» در مجموعه سینمایی «بازی بقا»، حالا وودی هرلسن گزینه اصلی سازندگان سه‌گانه «هان سولو» برای بازی در نقش استاد معنوی شخصیت محوری فیلم‌های بعدی «جنگ‌های ستاره‌ای» به شمار می‌رود.

به گزارش سینماسینما، به گفته منابع آگاه، مذاکرات تهیه‌کنندگان با بازیگر ۵۵ ساله فعلا در مراحل ابتدایی است اما حضور او برای ایفای نقش یاد شده در اولویت قرار دارد. همان‌طور که قبلا هم اعلام شد قرار است آلدن ارنرایک بازیگر ۲۷ ساله امریکایی نقش جوانی‌های هان سولو را در این سه‌گانه مستقل که بخش اول آن برای اکران در سال ۲۰۱۸ آماده می‌شود، ایفا کند.

به گزارش «ورایتی»، تاکنون حضور بازیگرهایی مانند دانلد گلوور و امیلیا کلارک به همراه فیل لرد و کریس میلر در مقام کارگردان این پروژه قطعی شده است. استودیوی «دیزنی» هنوز هیچ‌گونه خبر رسمی در این زمینه منتشر نکرده است.

خط اصلی داستان فیلم قبل از ماجراهای «جنگ‌های ستاره‌ای: امید تازه» رخ می‌دهد و از این بابت به «یک نفر سرکش» اولین فیلم مستقلی که بر اساس داستان اصلی «جنگ‌های ستاره‌ای» ساخته شده، شباهت دارد.

کتلین کندی و الیسن شیرمور تیم تهیه‌کننده این فیلم مستقل را تشکیل می‌دهند که احتمالا از ژانویه امسال، وارد مرحله تولید می‌شود. قرار است بخش اول این سه‌گانه در تاریخ ۲۵ مه ۲۰۱۸ در سینماهای سراسر دنیا روی پرده برود. سابقه همکاری هرلسن و شیرمور به مجموعه سینمایی «بازی بقا» برمی‌گردد.

انتخاب بازیگران این پروژه با مجموعه‌ای از هنرپیشه‌های نوظهور آغاز شد، اما تهیه‌کنندگان اجرایی از همان ابتدا قصد داشتند این نقش را به بازیگری شناخته‌شده و کاربلد پیشنهاد بدهند و به همین دلیل از چند هفته پیش، شروع به مذاکره با بازیگران مختلف کرده‌اند.

سال گذشته، هرلسن یکی از دوران پرمشغله کاری خود را پشت سر گذاشت و امسال نیز سه فیلم «قصر شیشه‌ای» با بازی در نقش مقابل بری لارسن بازیگر برنده اسکار، «ویلسن» و «نبرد سیاره میمون‌ها» را در نوبت اکران دارد. او نقش ضد قهرمانی جدید را در دنباله جدید «سیاره میمون‌ها» ایفا کرده است.

منبع: آی سینما

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها