تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۷:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24361

کاترین زتا جونزبازیگر فیلم‌های «نقاب زورو»، «قاچاق» و «شیکاگو» در یک مجموعه تلویزیونی در نقش الیویا دهاویلند مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش سینماسینما، کاترین زیتا-جونز به گروه بازیگران سریال «دشمنی» (Feud) ساخته رایان مورفی تولید شبکه اف‌ایکس اضافه شد.

زیتا-جونز در این مجموعه که هر فصل آن داستانی متفاوت دارد، نقش الیویا دهاویلند را بازی می‌کند. فصلی که زیتا-جونز در آن ایفای نقش می‌کند متمرکز بر دعوای پشت صحنه دو ستاره بزرگ سینما در دوران خود یعنی جون کرافورد و بت دیویس است که نقش آن‌ها را سوزان ساراندون و جسیکا لانگ بازی می‌کنند.

«دشمنی» مهم‌ترین پروژه کاری زیتا-جونز در سال‌های اخیر است. او که بیش از همه برای کارهای سینمایی خود شهرت دارد، در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ با فیلم‌هایی چون «نقاب زورو»، «به‌دام‌اندازی»، «قاچاق» و «شیکاگو» – که به خاطر آن برنده جوایز اسکار نقش مکمل زن همین‌طور جوایز انجمن بازیگران آمریکا و بفتا شد – یکی از سرشناس‌ترین ستاره‌های هالیوود شد.

«دشمنی» اولین حضور تلویزیونی زیتا-جونز نیست، اما او از اوایل دهه ۱۹۹۰ و حضور در کمدی درام بریتانیایی « The Darling Buds of May» ، در یک پروژه تلویزیونی مهم بازی نکرده است.

دهاویلند که علاقه‌مندان سینما بیش از همه او را با بازی در نقش ملانی در فیلم کلاسیک «بربادرفته» می‌شناسند، اول ژوئیه (۱۱ تیر) صد ساله شد.

او در فیلم‌های زیادی از جمله «من به دنبال عشق هستم» (۱۹۳۷)، «زندگی خصوصی الیزابت و اسکس» (۱۹۳۹) و «در این زندگی ما» (۱۹۴۲) در کنار دوست خوبش دیویس نقش‌آفرینی کرد. دهاویلند در ۱۹۶۴ در تریلر « Hush… Hush, Sweet Charlott » جایگزین کرافورد شد. کرافورد با این ادعا که حالش خوب نیست، پروژه را ترک کرد و این موضوعی است که قطعاً در سریال «دشمنی» مورد توجه قرار می‌گیرد.

«دشمنی» بعد از «داستان ترسناک آمریکایی» و «داستان جنایی آمریکایی»، سومین سریال آنتولوژی است که مورفی برای اف‌ایکس می‌سازد. هر فصل سریال بر یک دعوای معروف متمرکز است. فصل اول، داستان کرافورد (لانگ) و دیویس (ساراندون) را می‌گوید و اینکه آن‌ها چطور در ۱۹۶۲ در فیلم «چه بر سر بیبی جین آمد؟» همبازی شدند، فیلمی که نامزد پنج جایزه اسکار شد و به مرور زمان جایگاه یک فیلم کالت را پیدا کرد، اما نه بدون وحشت حاصل از دشمنی بین دو ستاره که همبازی شده بودند.

آلفرد مولینا در نقش رابرت آلدریچ کارگردان، استنلی توچی در نقش جک وارنر غول شرکت برادران وارنر، جودی دیویس در نقش هدا هاپر ستون‌نویس نشریات زرد و دامینیک برجس در نقش ویکتور بونو، همبازی کرافورد و دیویس، دیگر بازیگران سریال «دشمنی» هستند.

براد پیت یکی از مدیران تولید سریال است و ساراندون و لانگ به عنوان تهیه‌کننده نیز با پروژه همکاری می‌کنند. مورفی چند اپیزود را خودش کارگردانی می‌کند.

 

منبع: هنرآنلاین به نقل از  ورایتی

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها