تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 170434

در حالی که بسیاری از رویدادهای سینمایی تمهیدات سختگیرانه‌ بهداشتی را در پیش گرفته‌اند، اما در مراسم اعطای جوایز اسکار میهمانان نیازی به ارائه گواهی واکسیناسیون کووید ندارند.
به گزارش سینماسینما، بنابر اعلام رسانه‌های خبری میهمانان مراسم نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار امسال برای حضور در این مراسم نیازی به ارائه گواهی واکسیناسیون کرونا ندارند و تنها ارائه تست منفی PCR و یا آزمایش سریع آنتی‌ژن در روز برگزاری مراسم کفایت خواهد کرد.
پس از برگزاری مراسم سال گذشته در سالن یونیون استیشن، مراسم اسکار ۲۰۲۲ بار دیگر در سالن بزرگ دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود و همچنین این نخستین باری خواهد بود که این جوایز از سال ۲۰۱۸ تاکنون با حضور یک مجری برگزار خواهد شد، گرچه هنوز نام مجری اسکار ۲۰۲۲ اعلام نشده است.
تصمیم آکادمی گرچه از نظر فنی مطابق با دستورالعمل های بخش بهداشت لس آنجلس است، اما عدم الزام واکسیناسیون در تضاد با دیگر مراسم‌ها و جوایز مهم است. جوایز انجمن بازیگران سینما و جوایز انتخاب منتقدان هر دو ارائه گواهی واکسیناسیون و آزمایش منفی را به عنوان شرایط اصلی برای میهمانان اعلام کرده‌اند.
«جوی برلین» مدیر عامل انجمن انتخاب منتقدان، به هالیوود ریپورتر گفت: «من نمی‌توانم مردم را به نمایشی دعوت کنم که در آن احساس امنیت نکنند. ما ۱۰۰% واکسینه خواهیم شد و نیاز به آزمایش PCR منفی در ۴۸ ساعت پس از رویداد داریم».
برخی از تحلیلگران تصمیم آکادمی اسکار را شوکه‌کننده و در راستای سیاست‌های ضدواکسیناسیون توصیف کرده‌اند.
مراسم اعطای جوایز اسکار که در چند سال اخیر با افت محسوس شمار مخاطبان همراه شده در تلاش است امسال به شرایط عادی خود بازگردد و شاید عدم الزام واکسیناسیون برای هنرمندان در جهت تسهیل حضور آنها در مراسم و رونق بخشیدن به شب اعطای جوایز و افزایش شمار مخاطبان این مراسم است.
نامزدهای اسکار ۲۰۲۲ هفته گذشته با نامزدی فیلم «قدرت سگ» ساخته «جین کمپیون» در ۱۲ شاخه اعلام شد. مراسم اعطای جوایز نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (بامداد دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱) برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا به نقل از گاردین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها