تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۸:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 139183

مرتضی شایسته، دبیر شورای صنفی نمایش، درباره جلسه آخر شورای صنفی گفت: فعلا همان ۳ فیلم قبلی به اکران خود ادامه می‌دهند و فیلم تازه‌ای به چرخه اکران اضافه نمی‌شود.

به گزارش سینماسینما، او افزود: همچنین بر اساس مصوبه شورای صنفی زین پس فیلم‌هایی که متقاضی اکران آنلاین هستند، اگر پروانه ساخت سینمایی داشته باشند، درخواستشان ابتدا باید در شورای صنفی طرح شود و سپس درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین طبق مصوبه شورا صنفی نمایش و مصوبه ستاد کرونا، سازمان سینمایی از فیلم‌های سینمایی که در دوران کرونا اکران می‌شود، با مبلغ ۶۰ میلیون تومان که برای تبلیغات آثار در نظر گرفته شده حمایت می‌کند.

شایسته همچنین درباره حواشی اکران فیلم «شنای پروانه» و ادامه پیدا کردن اکران آن نیز اظهار داشت: اکران این فیلم تا هفته بعد ادامه پیدا کرده و سپس در جلسه بعدی شورای صنفی نمایش درباره ادامه اکران آن صحبت و تصمیم‌گیری می‌شود.

دبیر شورای صنفی نمایش همچنین درباره به تعویق افتادن اکران فیلم «آنجا همان ساعت» ساخته سیروس الوند نیز توضیح داد: انجام کارهایی از فیلم آقای الوند باقی مانده بود که به این جهت به او مهلت داده شد تا آنها را آماده کند. این مهلت از این جهت بوده که چند نفر از عوامل فنی فیلم مشکوک به کرونا شده‌اند. بر همین اساس فعلا کار را خوابانده‌اند تا شرایط عادی شود.

منبع: ایلنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها