تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 117120

نتایج یکی از نظرسنجی‌های ایسپا نشان می‌دهد ۸۲.۲ درصد مردم موافق انتشار اخبار و تصاویر زندگی شخصی هنرمندان و افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی مجازی و رسانه‌های عمومی نیستند. به گزارش سینماسینما، براساس نتایج نظرسنجی ملی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران( ایسپا) که در روزهای ۱۷ و ۱۸ تیر ۹۸ به صورت تلفنی با جامعه آماری شهروندان کل کشوراعم از شهر و روستا انجام شده است نشان می‌دهد ۸۲٫۲ درصد مردم موافق انتشار اخبار و تصاویر زندگی شخصی هنرمندان و افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی مجازی و رسانه‌های عمومی نیستند و ۱۵٫۸ درصد پاسخگویان موافق این امر هستند.

نتایج یکی دیگر از نظرسنجی‌های ایسپا نشان می‌دهد ۴۲٫۳ درصد  مردم به میزان کم و خیلی کم دنبال‌کننده اخبار زندگی افراد مشهور(  سیاستمداران، هنرمندان و ورزشکاران) هستند.

نتایج  این نظرسنجی که در آن از پاسخگویان پرسیده شد:« شما اخبار زندگی افراد مشهور( سیاستمداران، هنرمندان و ورزشکاران) را تا چه اندازه دنبال می‌کنید؟» نشان می‌دهد ۳۶٫۷ درصد مردم اعلام کرده‌اند که اصلا اخبار مربوط به زندگی افراد مشهور را دنبال نمی‌کنند.

این نظرسنجی که در روزهای ۱۷ و ۱۸ تیرماه ۹۸ به صورت تلفنی و با جامعه آماری شهروندان کل کشور ( اعم از شهر و روستا) انجام شده نشان می‌دهد ۸٫۸ درصد شرکت‌کنندگان به میزان زیاد و خیلی زیاد و ۱۲٫۱ درصد تا حدودی اخبار مربوط به زندگی افراد مشهور را دنبال می‌کنند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها