تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 115976

شورای صنفی نمایش در جلسه روز گذشته خود اعلام کرد که فروش بلیط نیم‌بها به جز روزهای سه‌شنبه در سینما ممنوع است، این در حالی است که میرزاخانی پیش از این اعلام کرده بود پردیس رازی همه روزه بلیط نیم‌بها می‌فروشد.

به گزارش سینماسینما، هاشم میرزاخانی مدیر عامل موسسه تصویر شهر در نشست رسانه‌ای این موسسه که همزمان با جشنواره فیلم شهر برگزار شد از فروش نیم‌بهای بلیط سینما در پردیس سینمایی رازی خبر داد. این نشست رسانه‌‌ای که وقت را غنیمت شمرده بود و نشست رسانه‌ای فیلم شهر و مدیرعامل موسسه تصویر شهر و مراسم کلنگ‌زنی افزایش سالن در پردیس سینمایی ملت را یکجا برگزار کرده بود قصد داشت سخنرانی هیأت داوران جشنواره را تک به تک به سمع خبرنگاران برساند که این مورد را قلم گرفتند.

حال با گذشت زمانی از این تصمیم شورای صنفی نمایش به فروش نیم‌بهای بلیط در پردیس سینمایی رازی واکنش نشان داد که کارتان تخلف است و تنها باید در روزهای سه‌شنبه بلیط سینما به صورت نیم‌بها عرضه شود. این تذکر شورای صنفی نمایش به دنبال اعتراض تهیه‌کنندگان بیان شد.

میرزاخانی به دنبال تصمیمات مدیریتی خود گویا قصد دارد ۱۰ سالن سینمایی به پردیس سینمایی ملت اضافه کند که در ابتدا این موضوع عجیب می‌نماید اما نقشه‌های رونمایی شده در پردیس ملت این کار را شدنی جلوه می‌دهد؛ حال باید منتظر اجرایی شدن آن باشیم. اما ذکر یک نکته هم در اینجا خالی از لطف نیست و آن مشکل پارکینگ پردیس است که به یک معضل غیر قابل حل شدن تبدیل شده، این پردیس توان تامین جای پارک ظرفیت فعلی خود را ندارد چه رسد به اینکه ۱۰ سالن دیگر به آن اضافه شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها