تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۲۳:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 9716

 

حجت‌الاسلام شهاب مرادی، کارشناس امور دینی و اجتماعی و رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در یک برنامه زنده تلویزیونی به شدت از سریال «معمای شاه» انتقاد کرد و آن را هم‌سطح سریال‌های شبکه «فارسی وان» دانست.

به گزارش سینماسینما، در حالی که خبر توقف فیلمبرداری این سریال تاریخی حاشیه‌ساز اخیرا تکذیب شده، خبرگزاری ایسنا در کانال تلگرام خود بدون اشاره به نام این برنامه تلویزیونی بخشی از حرف‌های مرادی را نقل کرده است.

در این خبر به نقل از شهاب مرادی درباره «معمای شاه» آمده است: «من نمی‌گذارم بچه هایم این سریال را ببینند… روابط زن و مرد در این سریال چه فرقی با سریالهای فارسی وان دارد؟ دیالوگهای این سریال باور پذیر و برای مخاطب قابل پذیرش نیست.»

همچنین جملات دیگری از این کارشناس نقل شده که حاوی انتقادهای تند و تیزتری‌ست: «آیا کسی باور می کند شاه ضعیف و همجنس باز بوده است؟ این پدرسوخته اتفاقا قوی بود و همه دنیا پشت سرش بودند و عظمت امام این بود که چنین فردی را شکست داد. کسی با دیدن این سریال درباره بد بودن شاه قانع می‌شود؟ چرا چنین پولی باید صرف چنین سریال بی تاثیری شود؟»

به نظر می‌رسد با ادامه پخش سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی که به دوران حکومت محمدرضا شاه پهلوی می‌پردازد، دامنه انتقادها بیشتر شده و افراد بیشتری با آن به مخالفت می‌پردازند. نکته جالب آن است که مرادی در یک برنامه تلویزیونی این‌چنین به سریال ۲۰ میلیارد تومانی تولید تلویزیون حمله کرده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. افتخاری
    ۵, بهمن, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

    با صحبتهای آقای مرادی کاملا موافقم . تلویزیون به جای ساخت چنین سریالهایی و هدر دادن پول بیت المال بهتره اول بشینه روحیه انتقاد پذیری رو تو خودش تقویت کنه تا پس نیافته .

نظر شما


آخرین ها