تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 134640

تنها دو روز مانده به آغاز ماراتن پخش سریال‌های رمضانی سیما، زمزمه‌های مرتبط با احتمال حذف سریال «زیرخاکی» از کنداکتور شبکه یک، تلویزیون را در آستانه رقم خوردن یک حاشیه عجیب قرار داده است!

به گزارش سینماسینما، تیزرهای سریال تلویزیون «زیر خاکی» تازه‌ترین ساخته جلیل سامان از چند شب قبل در کنداکتور پخش شبکه یک قرار گرفته و مخاطبان این شبکه بارها شاهد اطلاع‌رسانی درباره پخش آن در شب‌های رمضان ۹۹ بوده‌اند؛ سریالی که به‌واسطه پخش همین تیزرها بسیاری آن را برگ‌برنده شبکه یک در رقابت داغ شبکه‌های مختلف سیما در شب‌های رمضان می‌دانستند.

این سریال اما گویی گرفتار حاشیه شده و از صبح امروز زمزمه‌هایی مبنی‌بر حذف آن از کنداکتور شبکه یک، به گوش می‌رسد.

سریال تازه جلیل سامان که اولین تجربه این کارگردان در زمینه ساخت مجموعه طنز محسوب می‌شود، به ‌واسطه حضور بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر، ژاله صامتی و گوهر خیراندیش از مجموعه‌های کنجکاوی‌برانگیز رمضان امسال محسوب می‌شود که بی‌تردید ظرفیت بالایی را برای استمرار شب‌نشینی خانواده‌ها، پای تلویزیون پس از دو تجربه موفق «پایتخت۶» و «نون.خ۲» در شبکه یک تلویزیون دارد.

هرچند هنوز اصل خبر رسماً تأیید نشده اما بنابر شنیده‌های غیررسمی موقعیت به‌وجود آمده برای «زیر خاکی» احتمالاً مربوط به حواشی اخیر یکی از بازیگران این مجموعه است و سریال از نظر محتوایی دچار ممیزی نشده است و به همین دلیل پخش سریال پس از کوتاه شدن برخی سکانس‌های مرتبط با این بازیگر هم احتمال بعیدی نیست.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها