تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 3307

رستاخیز معاون عراقبه دعوتِ رسمی معاون وزیر فرهنگ عراق ، کارگردان و تهیه کننده فیلم «رستاخیز» راهی فستیوال فیلم بغداد شدند.

به گزارش سینما سینما ،فستیوال بین المللی فیلم بغداد با این عنوان که : افتتاحییه این جشنواره با فیلم القربان خواهد بود و این فیلم تاریخی بزرگ با حضور کارگردان و تهیه کننده آن ، برای نخستین بار در جهان عرب اکران خواهد شد ، به استقبال احمدرضا درویش و این فیلم رفته است.

احمدرضا درویش کارگردان فیلم «رستاخیز» به همراه تقی علیقلی زاده تهیه کننده این فیلم به دعوت رسمی معاون وزیر فرهنگ عراق دیشب راهی بغداد شدند.

نکته قابل توجه اینکه معاون وزیر فرهنگ عراق برای این حضور همکاری داشته است. براساس  جدیدترین اخبار رسیده ،احمد رضا درویش با اسماعیل الجبوری معاون مدیر سازمان سینمایی وزارت فرهنگ عراق دیدار کرده است .به گفته تقی علی قلی زاده تهیه کننده رستاخیز ،این ملاقات با حضور هنرمندان و مدیران فرهنگی کشور عراق و حبیب ایل بیگی به نمایندگی از وزارت ارشاد صورت گرفت.معاون سازمان سینمایی عراق در این دیدار گفت :افتخار بزرگ ما ، حضور فیلم “القربان” به عنوانِ فیلم افتتاحیه جشنواره بغداد است.امیدواریم این آغازِ یک راه درخشان فرهنگی باشد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها