تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 55502

گشت

محمد تاجیک: سعید سهیلی در گفت وگوی اختصاصی با سینماسینما، به شدت به انتشار نسخه قاچاق و غیر قانونی فیلم گشت ۲ اعتراض کرد.

به گزارش سینماسینما، سهیلی گفت: الان حدود ده روز است که برای پی گبری ماجرای انتشار نسخه قاچاق و غیر قانونی فیلم گشت ۲، از پلیس فتا به پلیس امنیت و از پلیس امنیت به کمیته صیانت از آثار سینمای ایران می رویم، مرتب و بدون هیچ جمایت و پشتیبانی در حال رفتن به این اتاق و آن اتاق هستیم. بعد از ده روز به این نتیجه رسیدیم که مسیر را اشتباه رفته‌ایم و کسی نیست که حرف ما را بشنود. ما باید حرفمان را از همان اول با مردم می زدیم. مردمی که همیشه حامی گشت ارشاد ۱و ۲ بوده‌اند. مردمی که از این ذو فیلم استقبال کردند و از توقیف گشت ۱ ناراحت شدند ،برای گشت ۱و ۲ هورا کشیدند، خندیدند و کف زدند و اشک ریختند و برای این دو فیلم صف کشیدند.

او ادامه داد: مردم با نخریدن نسخه غیر قانونی و دانلود نکردن گشت ۲، باید  پشت دست محکم به دهان قاچاقیان فیلمها بزنند. قاچاق فیلم‌های سینمای ایران در دست قاچاقچیان معمولی نیست و اگر نقاب از چهره قاچاقچیان برداشته شود قیافه‌های آشنایی را خواهیم دید.

سهیلی افزود: من فکر می‌کنم توطئه‌ای در پشت پرده انتشار نسخه قاچاق فیلم گشت ۲ است. این توطئه درادامه توطئه کسانی است که گشت۱ را از پرده سینماها پایین کشیدند. قبلا خیلی تلاش کرده بودند این فیلم پروانه ساخت نگیرد و یا سانسور شود و یا حتی اکران عید به این فیلم داده نشود و وقتی همه تلاش‌هایشان به شکست انجامید وقتی دیدند فیلم به خط پایان نزدیک شده است خواستند به این فیلم پشت پا بزنند. انتشار نسخه قاچاق فیلم یک جور انتقام گیری از استقبال مردم از گشت ارشاد است و اگر پلیس پی‌گیری کند حتما چهره‌های آشنایی خواهیم دید.

او تاکید کرد: از همان زمان که برخی به مجلس رفتند می‌دانستم توطئه‌هایی در کار است. به نظرم گشت۱ را اگر گردن زدند گشت۲ را آمپول هوا زدند. گشت۱ را ذبح کردند و گشت ۲ را خفه کردند. با این اتفاقی که برای گشت۲ افتاده باید هر روز منتظر قاچاق یک فیلم باشیم.

سهیلی افزود: متاسفانه وقتی چنین اتفاقی می‌افتد فیلم‌ساز تنها می‌ماند و نه خانه سینما حمایت می‌کند و نه شوراهای مختلف متعلق به تهیه کنندگان. من تصمیم دارم کارت عضویت در خانه سینما، کانون کارگردان و انجمن‌ها و شوراهای دیگر … را در جلوی خانه سینما آتش بزنم وقتی این کارت‌ها جز سنگین‌تر کردن جیب آدم کاری نمی‌کند. وقتی می‌بینم که هیچ حمایتی نمی‌کنند و من پیش خود فکر می کنم چرا عضو این تشکیلات هستم .

کارگردان گشت ارشاد ۲ هشدار داد: من از همین جا زنگ خطر را به صدا در می‌آورم و به همه فیلم‌های اکران سینما  اعلام خطر می‌کنم. قاچاقچیان حامیان زیادی دارند و ما هیج حامی نداریم. مردم این فیلم‌ها که به عنوان حق الناس و مال به سرقت رفته نگاه کنند و به هیچ وجه این فیلم‌های قاچاق را نبینند.

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. ناشناس
    ۳۰, تیر, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

    خوب است

نظر شما


آخرین ها