تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 145946

سینماسینما، محمد تاجیک: اینستاگرام برای بار سوم پست علیرضا داوود نژاد درباره شهید محسن فخری زاده را حذف کرد.

علیرضا داود نژاد در گفت وگو با سینماسینما این خبر را داد و گفت: عجیب است تا حالا سه بار پست شهید فخری زاده را در اینستاگرام گذاشته ام و حذف شده است.

علیرضا داود نژاد در پست اینستاگرامی خود نوشته بود: مملکتی که بنیه دفاعی قوی نداشته باشد باید بازی را واگذار کند ولی اگر بخواهد در بازی اثرگذار باشد باید بنیه دفاعی قوی و توان بازدارندگی مناسب داشته باشد و دستیابی به این بنیه و توان معمولا با مقاومت و کارشکنی قدرت هایی که از پیش توان بازدارندگی دارند مواجه می شود.
به مادر بزرگم گفتم می خواهم مخترع بشوم گفت هرگز به دنبال چنین چیزی نباش مادر جان چون سر راه مخترعان چاه می کنند و در آن نیزه می کارند و روی آن را با خاک می پوشانند تا آنها در حالیکه به اختراع خود فکر می کنند در آن چاه بیفتند و تکه پاره شوند. ناگفته نماند که او عاشق «هزار و یک شب بود »و اغلب اوقاتش را با رمان های مفصلی نظیر «به سوی رم» و «ده نفر قزلباش » می گذراند.
خلاصه اگر این روزها بر سر راه مردمان دانا و توانا و مبتکر این سرزمین که به هر نحو دنبال تقویت بنیه دفاعی مملکت هستند چاه آتشین می کنند و بر انها نیزه گلوله می بارند این همان داستان مادر بزرگ است که از دیروزها ادامه داشته و بالاخره اگر به دست امروزی ها برای آن چاره ای اندیشیده نشود خواه ناخواه در فرداها نیز همچنان ادامه پیدا می کند و برای فرزندان این سرزمین تکرار خواهد شد.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها