تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 131750

کرک داگلاس بازیگر اسطوره‌ ای فیلم‌های «اسپارتاکوس» و «راه های افتخار» کل ثروتش را صرف امور خیریه کرد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ایندیپندنت، کرک داگلاس ستاره افسانه ای سینمای کلاسیک که اوایل ماه جاری میلادی در ۱۰۳ سالگی درگذشت بنا به گزارش های رسیده تمام ثروتش را که تقریبا معادل ۶۱ میلیون دلار (نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان) بود به امور خیریه اختصاص داده است.

روز یکشنبه ۲۳ فوریه وبسایت میرر گزارش داد بازیگر افسانه ای هالیوود ۵۰ میلیون از دارایی هایش را به بنیاد داگلاس جایی که خودش و همسرش آن را در سال ۱۹۶۴ با هدف کمک به کسانی که نمی توانند به خودشان کمک کنند، اختصاص داده است.

در وبسایت میرر آمده است: تمرکز اصلی این مرکز، بهبود آموزش و پرورش و سلامت است و مهم ‌تر از همه توسعه فرصت‌ های جدید برای کودکانی که آینده ما را در دستان خود نگه خواهند داشت.

بنا به گزارش این منبع، ذینفعان این ۵۰ میلیون دلار دارایی، موسساتی چون دانشگاه سنت لارنس، تئاتر کرک داگلاس کولور سینی، بیمارستان اطفال لس آنجلس و کلیسای وستوود هستند.

در این گزارش البته به ۱۱ میلیون دلار باقی مانده اشاره ای نشده است و مشخص نیست به کدام موسسات اختصاص داده می شود. گفته می شود مایکل داگلاس فرزند این بازیگر که ثروتی نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار دارد میراثی از سوی پدرش دریافت نخواهد کرد.

منبع: صبا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها