تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 71215
تهیه‌کنندگان سریال «خانه پوشالی» دنبال راهی می‌گردند تا شخصیت کوین اسپیسی را از داستان سریال خارج کنند.

به گزارش سینماسینما، پس از ماجرای مطرح شدن اتهامات آزار جنسی علیه کوین اسپیسی شبکه نتفلیکس اعلام کرد که به طور کامل همکاری با این بازیگر را خاتمه می‌دهد. به این ترتیب سرنوشت شخصیت او در سریال «خانه پوشالی» چه خواهد شد.

سریال پرطرفدار «خانه پوشالی» که از محصولات پرهوادار نتفلیکس است با انتشار یک فصل دیگر به پایان خواهد رسید.

کمپانی «مدیا رایت کپیتال»‌ تهیه‌کننده سریال «خانه پوشالی» برای نتفلیکس است. تهیه‌کنندگان سریال از ادامه حضور اسپیسی در فصل ششم نگران هستند و این امر را توجیه ناپذیر می‌دانند. نگرانی دیگر آن‌ها احتمال اعتراض دیگر عوامل و بازیگران سریال به ادامه حضور اسپیسی در صحنه فیلمبرداری است. آن‌ها نمی‌خواهند که به خاطر خطای اسپیسی مجازات شوند.

از آنجا که ساخت فصل ششم سریال به تازگی آغاز شده است، به راحتی می‌توان با تغییر داستان کاراکتر او را از سریال خارج کرد. جسیکا چستین بازیگر سرشناس هالیوودی در این باره در توییتر نوشته است: «آیا رابین رایت نقش اصلی سریال «خانه پوشالی» می‌شود؟‌ ما آماده دیدن او در نقش اصلی هستیم.»

یکی از گزینه‌های تهیه‌کنندگان سریال برای کنار گذاشتن اسپیسی کشتن کاراکتر فرانک آندروود در داستان است. در صورت تحقق این سناریو فصل ششم بدون حضور فرانک آندروود روی شخصیت کلر همسر او در داستان تمرکز خواهد داشت. بازیگر نقش کلر در «خانه پوشالی» رابین رایت است.

البته در این میان متن قرارداد اسپیسی با تهیه‌کنندگان نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و شاید بر اساس آن تهیه‌کنندگان قادر به کنار گذاشتن او از سریال نباشند.

فیلمبرداری فصل ششم «خانه پوشالی» از هفته گذشته و پس از مطرح شدن اتهامات آنتونی رپ علیه کوین اسپیسی متوقف شده است. در ادامه اتهامات بیشتری علیه اسپیسی مطرح شد تا حدی که پلیس انگلستان اعلام کرد که درباره اتهاماتی که علیه او در لندن مطرح شده است، تحقیق خواهد کرد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها