تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 109412

سینماسینما؛ تسنیم نوشت: افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون به سواستفاده تبلیغاتی برنامه «پل فروردین»، از او اعتراض کرد.

افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون که سابقه فعالیت و حضور فعال در این عرصه را از دهه ۶۰ در کارنامه هنری خود دارد در جدیدترین مطلبی که در صفحه اش به اشتراک گذاشته به سوءاستفاده تبلیغاتی در یک برنامه تلویزیونی اعتراض کرده است.
این بازیگر این گونه نوشته است:

«همه می‌دانند که من از حاشیه و جنجال و موضع گیری های احساسی پرهیز کرده ام ولی گاهی موضوعاتی پیش می‌آید که آدم احساس می کند به ساده ترین حقوق انسانی اش تجاوز شده. در آخرین روزهای سال گذشته از برنامه پل فروردین شبکه دو با مدیر برنامه من تماس گرفتند (متن و وویس صحبت‌ها موجود است) که می‌خواهیم یک برنامه راجع به گردشگری در آثار تاریخی بسازیم و چون امکان سفر به آن آثار نیست از لوکیشنی مشابه در تهران استفاده می کنیم ولی روز ضبط به ناگاه از لوکیشن ایران مال سردرآوردیم(!!!) و کلیپی آنجا تهیه شد که ربطی به آثار تاریخی ایران نداشت. قول دادند که قبل از پخش من نسخه نهایی را ببینم و در صورت موافقت پخش کنند ولی بدون هماهنگی و تایید من از شبکه دو پخش شد و دیگر جواب تماس‌های ما را هم ندادند، شخصا اعلام می کنم که هیچ آشنایی با مواضع و مصالح ایران مال (بازار بزرگ آسیا ندارم) و قرار نبوده تبلیغی برایشان انجام دهم و واقعا برخورد زننده و اسفباری را تجربه کردم، مضافا این که زمان اجرای زنده برنامه هم با برخورد غیرمودبانه خانم متصدی حراست سال ما، تحویلمان شد. واقعا که همه چی آرومه، ما چقدر خوشبختیم.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها