تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 40318

ارشا اقدسیاقدسی گفت: بسیار از گرفتن این جایزه خوشحال شدم چرا که فکر نمی کردم در ابتدای راه سخت کارگردانی بتوانم نظر هیئت داوران را جلب کنم.

به گزارش سینماسینما، ارشا اقدسی بدلکار مطرح ایرانی هفته گذشته برای فیلم سینمایی «جمشید آریا» که اولین تجربه کارگردانی او محسوب می‌شود در جشنواره فیلم هندوستان شرکت کرد.

این فیلم پس از نمایش نظر هیئت داوران جشنواره هند(jaipur) را جلب کرده و برنده دیپلم افتخار فیلم این جشنواره بین المللی شد.

اقدسی گفت: بسیار از گرفتن این جایزه خوشحال شدم چرا که فکر نمی کردم در ابتدای راه سخت کارگردانی بتوانم نظر هیئت داوران را جلب کنم.

او خاطرنشان کرد: بیشتر برای این خوشحالم که توانستم در این جشنواره بین المللی نام هنرمند برجسته ای چون «جمشید هاشم پور» را به دنیا معرفی کنم.

فیلم کوتاه «جمشید آریا» که تابستان امسال برای مراسم تجلیل از یک عمر فعالیت هنری جمشید هاشم پور، در جشنواره حافظ ساخته شد، به عنوان فیلم منتخب در جشنواره معتبر جیپور هندوستان به نمایش در آمد.

این فیلم کوتاه که نخستین اثر مستقل ارشا اقدسی بدلکار سینمای ایران در سمت کارگردانی است، در مدت زمان تنها یک روز ساخته شده و داستانش فیلم به گونه ای رقم می خورد که سه قهرمان ملی احسان روزبهانی(قهرمان بوکس)، یوسف کرمی(قهرمان تکواندو) و حامد پورطالب (قهرمان جودو) در کنار ارشا اقدسی به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: میزان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها