تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 141131

اجرای نمایش «فقط چهل روزه بودم» به کارگردانی مسعود طیبی از روز سه شنبه چهارم شهریور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر از سر گرفته می شود.

به گزارش سینماسینما به نقل از واحد ارتباطات ، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش «فقط چهل روزه بودم» به کارگردانی مسعود طیبی که از روز یکشنبه دوم شهریور ماه با تصمیم گروه اجرایی و موافقت مدیر مجموعه تئاتر به حالت تعلیق درآمده بود، با منفی شدن پاسخ آزمایش بازیگران و عوامل اجرایی گروه مجددا از سر گرفته می شود.

اجرای این نمایش از روز شنبه شب اول شهریور ماه با تصمیم گروه اجرایی و موافقت مدیر مجموعه تئاتر شهر به حالت تعلیق در آمد این تصمیم برای کسب اطمینان از سلامتی یکی از بازیگران این اثر نمایشی پس از انجام آزمایشات لازم اتخاذ شده بود.

نمایش «فقط چهل روزه بودم» به کارگردانی مسعود طیبی از روز سه شنبه چهارم شهریور در تالار سایه تئاتر شهر پذیرای مخاطبان خواهد بود.

مدیریت مجموعه تئاتر شهر نیز چندی پیش با انتشار شیوه نامه اجرایی و بهداشتی بازگشایی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر پیرو دستور العمل ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از انتشار اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، هرگونه اجرای عمومی آثار نمایشی در این مجموعه با حضور تماشاگران و هنرمندان را منوط به اجرای دقیق این شیوه نامه دانست.

این شیوه نامه مبتنی بر چند فصل تنظیم شده که طی آن ضمن بیان جزییاتی از پروتکل های بهداشتی موارد مربوط به حضور تماشاگران – هنرمندان – کارکنان و سایر مراجعه کنندگان به واحدهای مختلف ، نحوه برنامه ریزی اجراهای کنونی و نمایش های آینده تالارهای مختلف تئاتر شهر، شرایط پذیرش مخاطبان برای تماشای آثار نمایشی و پیش بینی برای ارائه خدمات مناسب تر مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها