تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 20812

قاتل اهلی (۲)مسعود کیمیایی، کارگردان پیشکسوت سینمای ایران، این روزها مشغول ساخت تازه‌ترین فیلمش با عنوان «قاتل اهلی» است.

به گزارش سینماسینما، «قاتل اهلی» عنوان تازه‌ ترین فیلم مسعود کیمیایی است که فیلمبرداری آن طی هفته گذشته و بعد از مراسم خاکسپاری، مرحوم عباس کیارستمی در تهران آغاز شد.

بازیگران این اثر سینمایی از چهره های شاخص سنیمای ایران هستند و کیمیایی بعد از بررسی های فراوان، سرانجام به این ترکیب رسید و نکته مهم حضور امیر جدیدی به عنوان یکی از بازیگران جوان است.

در فیلم های مسعودکیمیایی، شخصیت های جوان او ماندگار می شوند و این بار نوبت به امیر جدیدی رسیده است تا بخت خود را در تازه ترین فیلم کیمیایی آزمایش کند.

مسعود کیمیایی

فرشاد محمدی مدیریت فیلمبرداری «قاتل اهلی» را بر عهده دارد و بعد از گذشت پنج روز از فیلمبرداری، تاکنون پرویز پرستویی و لعیا زنگه بازیگرانی بودند که جلوی دوربین فرشاد محمدی رفته اند. در روزهای ابتدایی، پگاه آهنگرانی دیگر بازیگر این فیلم هم مقابل دوربین رفته است.

این فیلم صبح روز دوشنبه ۲۱ تیرماه در تهران کلید خورد و قرار است که نخستین حضور این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باشد.

تهیه کننده فیلم تازه مسعود کیمیایی، منصور لشگری قوچانی است که تهیه کنندگی فیلم های شاخصی هم چون «عصر یخندان» و «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی و «کوچه بی نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی را در کارنامه خود دارد.

پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی،  امیر جدیدی،  پرویز پورحسینی،  لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ،  امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی، کاترین اصلانی و ثریا قاسمی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

قاتل اهلی پشت صحنه (۳)

قاتل اهلی پشت صحنه (۴)

قاتل اهلی پشت صحنه (۲)

قاتل اهلی پشت صحنه (۱)

 

عکس از مهدی دل خواسته 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها