تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 11346

مجید مجیدی معتقد است، فیلم «ایستاده در غبار» اتفاق بزرگی در سینما است و از نظر تکنیکی و از جهت پرداخت، ساخت چنین فیلمی جسارت بسیار بزرگی را می‌خواهد.

این کارگردان  با اظهارنظر درباره این فیلم که شب گذشته (چهارشنبه) در کاخ جشنواره به نمایش در‌آمد گفت: «ایستاده در غبار» می‌تواند حلقه مفقوده در سینمای دفاع مقدس باشد که توسط محمدحسین مهدویان به تصویر کشیده شده است. فیلمساز مبتکر، جسور و خلاقی که می‌تواند یک پدیده در این سینما باشد.

مجیدی ادامه داد: در طول این سال‌ها از این نسل بسیار کم داشتیم که چنین نگاه متعهدانه‌ای نسبت به نسلی داشته باشد که به آن متعلق نبوده و این فیلم ادای دین بسیار بزرگی محسوب می‌شود، آن هم در شرایطی که بیشتر به دنبال سیاه‌نمایی‌ها هستند.

این کارگردان با بیان این‌که در «ایستاده در غبار» ارزش‌ها و اسطوره‌ها به زیبایی به تصویر کشیده شده است، تاکید کرد: جای تقدیر از چنین نسل و جوان‌هایی وجود دارد و معتقدم حسین مهدویان می‌تواند یکی از پیشتازان عرصه سینمای ناب و تاثیر‌گذار تلقی شود. پدیده‌ای که آینده درخشانی در انتظار اوست و امثال چنین جوان‌هایی را باید دریافت گوهرهایی که باید قدرشان دانسته شود.

وی ادامه داد: این فیلم ۱۰۰ دقیقه‌ای که همه لحظات‌اش بازسازی شده است، به زیبایی به تصویر کشیده شده و ساخت آن جسارت بزرگی را طلب می‌کند. «ایستاده در غبار» اولین ساخته سینمایی محمدحسین مهدویان که در بخش نگاه نو و سودای سیمرغ جشنواره سی‌وچهار جشنواره فجر حضور دارد به زندگی شهید حاج احمد متوسلیان از سرداران دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها