تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 177635
نتایج نهایی بخش کارگاهی جشنواره ملی فیلم کوتاه دانشجویی «سایه» که مورد تایید سرمایه‌گذاران برای ساخت قرار گرفته است، اعلام شد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی و ارتباط با رسانه جشنواره، بخش کارگاهی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» به دبیری علی زارعی، با رویکرد استعدادیابی و با روش پیچینگ «ارائه‌‌ طرح» با حضور سرمایه‌گذاران و طرح‌های راه یافته به مرحله نهایی برگزار شد.
«انجمن سینمای جوانان ایران»، «پلتفرم وُدیو» و «گروه هنری پرستیژ»، سه سرمایه‌گذاری بودند که در پایان بخش کارگاهی جشنواره سایه، شش طرح را برای ساخت انتخاب کردند اما انتخاب این طرح‌ها به منزله تولید صد درصدی آنها نیست و این مورد بستگی به رایزنی طراح و سرمایه‌گذار مربوطه دارد.
اسامی طرح‌های نهایی عبارت است از:
  • «بی در کجا»/ هومن محمودی/ انجمن سینمای جوانان ایران، ودیو و گروه هنری پرستیژ
  • «سون سوز»/ کاظم قلی زاده/ انجمن سینمای جوانان ایران
  • «همه چیز به نظر آقای کاف بستگی دارد»/ حسن حکمت روش/ انجمن سینمای جوانان ایران
  • «همچنان»/ نواب محمودی / انجمن سینمای جوانان ایران
  • «چاوک»/ هژیر اسعدی/ ودیو و گروه هنری پرستیژ
  • «گور زاد»/ هومن پوراشرف/ ودیو و گروه هنری پرستیژ
بخش کارگاهی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «سایه» با منتوری مجید برزگر، آرمان فیاض، تی‌یام یابنده و سعید نجاتی برگزار شد و در مرحله بعد شرکت‌کنندگان منتخب طی چند جلسه با همراهی منتورها، طرح‌های خود را به فیلم‌نامه تبدیل کردند و بعد از جلسات کارگاهی با همراهی عطا مجابی آماده جلسه‌ پیچینگ نهایی مقابل سرمایه‌گذاران شدند.
سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» از اسفند ماه ۱۴۰۰ الی خرداد ۱۴۰۱ به دبیری محمدحسین یاوری برگزار شد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها