تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۳:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 195683

الهه نوبخت، تهیه‌کننده سینما به عنوان داور بخش اصلی مسابقه فیلم‌های بلند سینمای جشنواره «فیلم‌هایی که اهمیت دارند» در هلند انتخاب شد.

به گزارش سینماسینما، در این جشنواره بیش از ۸۰ فیلم از سرتاسر جهان نمایش داده می‌شود و الهه نوبخت در کنار داورانی از کشورهای هلند و آلمان کار قضاوت این جشنواره را برعهده دارند.

فیلم‌های «آیه‌های زمینی» به کارگردانی علی عسگری و «تاتامی» به کارگردانی زر امیرابراهیمی و گای نَتیو، در این بخش با آثار دیگر به رقابت می‌پردازند.

«الهه نوبخت» پیش از این در جشنواره فیلم کن Marché du Film در سال ۲۰۲۳، به عنوان یکی از ده تهیه‌کننده برتر با آینده‌ای نویدبخش، در سینمای جهان معرفی شد.

او همچنین داور جشنواره‌های بین‌المللی متعددی از جمله جشنواره بین المللی فیلم «فیفوگ» Fifog در سوئیس، رییس هیات داوران جشنواره بین المللی فیلم زنان در بیروت، داور جشنواره بین‌المللی فیلم «منا» MENA در هلند، جشنواره بین‌المللی فیلم «مذاهب امروز» Religion Today در ایتالیاو جشنواره بین‌المللی فیلم «فولکس» FOLCS در آمریکا بوده است.

فیلم سینمایی «روز سیب» و مستندهای سینمایی«دروازه رؤیاها»، «خانه خاموش» و «سرنوشت» از جمله آثار او در حوزه تهیه‌کنندگی هستند.

جشنواره بین المللی«فیلم هایی که اهمیت دارند» از سوم تا یازده فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ تا ۳۰ مارس ۲۰۲۴) در شهر The Hague در کشور هلند برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها