تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 138416

وکلای جانی دپ نتوانستند مانع از حضور امبر هرد در پرونده شکایت دپ از نشریه «سان» شوند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، وکلای جانی دپ نتوانستند مانع از حضور امبر هرد همسر سابق جانی دپ در دادگاه شکایت این بازیگر از روزنامه «سان» به اتهام افترا شوند.

در حکم دادگاهی که روز شنبه ۴ جولای منتشر شد قاضی دادگاه اندرو نیکول اعلام کرد امبر هرد می تواند در دادگاه حاضر شود و شهادت خود را ارائه کند.

دپ ۵۷ ساله شکایتی علیه «نیوز گروپ نیوزپیپر» ناشر روزنامه «سان» ارائه کرده است، دن ووتون سردبیر اجرایی «سان» در یک مقاله در سال ۲۰۱۸ مدعی شده بود که جانی دپ رفتاری خشن و توهین‌آمیز نسبت به امبر هرد داشته است، اتهاماتی که جانی دپ آنها را قویا رد می‌کند.

وکلای جانی دپ پیش از این از قاضی خواسته بودند از حضور امبر هرد در دادگاه تا زمانی که این بازیگر و مدل ۳۴ ساله آمریکایی مدرکی ارائه ندهد، ممانعت شود استدلال آنها این بود که وقتی دپ مورد استنطاق قرار می گیرد هرد اگر در دادگاه حضور نداشته باشد شهادتش قابل‌اعتمادتر خواهد بود.

قاضی با اشاره به این نکته که در این دادگاه «نیوز گروپ نیوزپیپر» در جایگاه مدافع قرار دارد و نه امبر هرد، به این بازیگر اجازه داده تا در دادگاه موسوم به افترا حضور داشته باشد.

دادگاه که در ماه مارس به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به تعویق افتاده بود قرار است در طی سه مرحله از روز سه شنبه آینده آغاز شود.

شاهدان دیگر احتمالا ونسا پارادیس و وینونا رایدر نزدیکان سابق جانی دپ هستند که هردو بیانیه هایی را در حمایت از ستاره فیلم های «دزدان دریایی کاراییب» ارائه داده اند.

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها