تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 93177

لی نبویانبرنامه «فوتبالیسم» به تهبه کنندگی سعید پروینی و با اجرای امیرعلی نبویان به زودی به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
به گزارش سینماسینما، سعید پروینی تهیه‌کننده تلویزیون در جدیدترین پروژه خود به سراغ ساخت یک برنامه متفاوت با موضوع فوتبال رفته است.

پروینی تهیه‌کننده برنامه «فوتبالیسم» درباره جزئیات این برنامه گفت: این برنامه به کارگردانی فواد صفاریان پور و با اجرای امیرعلی نبویان در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و طی چند روز آینده ضبط آن برای پخش از شبکه سوم سیما آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: افراد زیادی برای این پروژه با ما همکاری داشتند که میتوان به محمد بحرانی؛ مشاور پروژه و امیر وفا؛ سرپرست نویسندگان اشاره کرد.

تهیه‌کننده این برنامه در خصوص رویکرد برنامه «فوتبالیسم» افزود: این برنامه به دلیل رویکرد جدید که دارد طی یک زمان طولانی به انجام فعالیت‌های پژوهشی به سرپرستی امیرحسین تمنایی داشته است و با نگاهی متفاوت و از زوایایی جدید به موضوع فوتبال می‌پردازد.

سعید پروینی، بیش از این تهیه‌کنندگی فصل سوم برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی و همچنین سریال‌های «بازگشت» و «گشت پلیس» را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع:صبا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها