تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 40038

پورکیان

کارگردان فیلم «ناکوک» و تهیه کننده فیلم «خنده های آتوسا» فیلم سینمایی «ساعت ۱۹» را در تایلند مقابل دوربین خواهد برد.

به گزارش سینماسینما ،امیر پورکیان تهیه کننده «دریا و ماهی پرنده» در ارتباط با ساخت «ساعت ۱۹» در کشور تایلند، گفت: طرحی داشتم به نام «ساعت ۱۹» که آن را به Anya Pipattanachotpokin مدیر کمپانی تایلندی ارائه داده‌ام که او از ساخت آن استقبال کرد و پس از آن یک سفر به بانکوک داشتم و با نمایندگان کمپانی چند مذاکره داشتم که نتیجه بر اتمام فیلمنامه و ادامه همکاری شد و پس از «ناکوک» دومین کارگردانی خود را تجربه خواهد کرد.
پورکیان با اشاره به اینکه تهیه کننده فیلم سینمایی پرآوازه «مکانیک ۲» با بازی جیسون استاتهام تهیه کننده «ساعت ۱۹» را برعهده دارد، اضافه کرد: در حال حاضر مشغول نگارش قسمت نهایی این سناریو و انتخاب عوامل ایرانی هستم. تمام جریان روایی این اثر در کشور تایلند سپری خواهد شد و دو پرسوناژ اصلی ایرانی و تایلندی قصه را به سمت جلود هدایت خواهند کرد.

امیر پورکیان که پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌های «گاهی» (١٣٩۴)، «خنده‌های آتوسا» (١٣٩٣) و «دریا و ماهی پرنده» (١٣٩٣) را در کارنامه خود دارد، فیلم «زار» به کارگردانی نیما فراهی که در ژانر وحشت ساخته شده را نیز به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ارائه کرده است.

فیلم «ناکوک» هم که یک درام اجتماعی و نخستین اثر امیر پورکیان در مقام کارگردان است که با قصه‌ای متفاوت نوع خاصی از مشکلات خانوادگی را مدنظر قرار داده است.

در خلاصه داستان «ناکوک» آمده است:”همیشه وقتی فکر میکنی، همه چیز درست پیش می رود از همونجایی که مطمئن تری ضربه میخوری.”

شقایق فراهانی، سعید شریف، سام حسامی و مهسا علافر بازیگران «ناکوک» هستند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها