تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 160185

فیلم‌برداری سریال «اسپینجر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «علیرضا کریم‌زاده» که از فروردین ۱۴۰۰ در لوکیشن‌های مختلف تهران و شهریار کلید خورده، این روزها به مراحل پایانی نزدیک می‌شود.

به گزارش سینماسینما و به نقل از  مدیر رسانه‌ای پروژه ، «اسپینجر» به نویسندگی مشترک آزاده محسنی و الهه میرباقری، یک مجموعه «طنز فانتزی سیاسی» است که تلاش دارد تا روایتی از ۱۰۰ سال آینده ایران را که از سال ۱۵۰۰ آغاز می‌شود، به مخاطبان ارائه دهد. ماجرای اصلی این سریال با گره خوردن در حوادث عجیب و جالب سال ۱۴۰۰ و بازگشت به آن ادامه پیدا می‌کند.

این مجموعه به دلیل داستان تازه خود از تکنیک‌های ویژه‌ای برای روایت بهره می‌برد. بر همین اساس سریال «اسپینجر» یکی از پر هزینه‌ترین جلوه‌های ویژه بصری پروژه نمایش خانگی است که مدیریت آن را «هادی اسلامی» برعهده دارد.

«یوسف مرادیان»، «محمد نادری» و «بیتا بیگی» از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند که هم‌زمان با رونمایی از لوگوی سریال، اولین تصویر از گریم شخصیت آنها نیز منتشر شده است.

«یوسف مرادیان» با بازی در نقش «رستم» در این مجموعه، برای اولین بار حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. او پیش از این در بیش از ۳۰ فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخته است. بازی در مجموعه «کارآگاه علوی» و «مردان آنجلس» و سریال «از یادها رفته» از جمله نقش‌های خاطره‌انگیز این بازیگر به شمار می‌آیند.

«محمد نادری» نیز در این سریال در نقش یک پلیس به نام «سرگرد بهلولی» حضور دارد. بسیاری از مخاطبان، محمد نادری را با بازی در نقش اول مجموعه «شمعدونی» و همچنین ایفای نقش در مجموعه «دورهمی» و «مافیا» به خاطر می‌آورند.

«بیتا بیگی» نیز در این سریال در نقش شخصیتی به نام «نیکو» حضور دارد. این بازیگر سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی «انتهای خیابان هشتم» و «دلتا ایکس» را در کارنامه خود دارد و برای اولین بار است که در یک مجموعه فانتزی و در شبکه خانگی به ایفای نقش می‌پردازد.

گروه دیگر بازیگران اصلی سریال را آزیتا ترکاشوند، یوسف صیادی، مهران رجبی، نیما شاهرخ‌شاهی، رضا فیاضی،امید زندگانی، جوانه دلشاد، سلمان فرخنده،آرش نوذری، بهراد خرازی، سیاوش قاسمی،شیوا طاهری، سامان خلیلیان، بهناز طالبی، آذین فهیمی، با حضور «محمدرضا هدایتی» و «رضا شفیعی‌‌جم»، هنرمندی «یوسف تیموری»، نقش‌آفرینی «حمیدرضا هدایتی» و «نگین صدق‌گویا»، و با معرفی «پارسا شیراز» تشکیل می‌دهند.

بعضی از دیگر عوامل اصلی مجموعه عبارتند از:

مدیر تولید و جانشین تهیه‌کننده:
سیدمحمدرضا وزیری، مشاور تولید: بهروز حسین‌زاده، مدیر فیلم‌برداری: مجید طرقی، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی توکلی، دستیار اول کارگردان: مسعود قدسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر چهره‌پردازی: رسول سیدعربی، مدیر صدابرداری: وحید رضویان، مدیر تبلیغات و رسانه: فرنوش آباء ، گرافیست: شایان‌ شفابخش، طراح لوگو: عرفان بهکار، موشن گرافیست: آروتین داوتیان، فیلم‌بردار: ایمان تقی‌بخشی، منشی صحنه: نازنین اعتماد، مشاور رسانه‌ای: سمیرا افتخاری، مدیر صحنه: امیر پیوندی، دستیار لباس: سیمین محمدی، عکاس: مجید محبوبی‌راد، فیلم‌بردار پشت صحنه: امین‌حمیدی، مدیر تدارکات: رضا دهقان، امور مالی: ابراهیم تفرشی و مدیر اجرایی: فائزه فرهادیان.

پایان پیام|

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها