تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 147732

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر، انتشار فیلم «بانوی بهشت» را در پلتفرم‌های وی‌اودی ایران ممنوع اعلام کرد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی ساترا، پیرو انتشار تیزر فیلم انگلیسی و بر اختلاف‌افکنی میان مسلمانان تمرکز کرده، ساترا انتشار آن را در رسانه‌های داخلی ممنوع اعلام کرد.

ساترا اعلام کرده است: این فیلم به دلیل داشتن محتوایی با موضوعات نفرت‌پراکن، تفرقه افکن، تهییج تعصبات نژادی که با توهین به مذاهب اسلامی، وحدت جهان اسلام را مورد حمله قرار می‌دهد، کاملا ناقض دستورالعمل‌های محتوایی ساتراست، به همین دلیل انتشار آن در همه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ممنوع است.

همچنین ساترا به دلیل ممنوع بودن محتوای نفرت‌انگیز در ادبیات حقوقی بین‌المللی، اعتراض خود را به نهادهای بین‌المللی با استناد به قوانین بالادستی و شرایط استفاده (Terms of Use) اعلام کرده است و از طرق حقوقی پیگیر آن خواهد بود.

در روزهای اخیر انتشار تریلری از فیلم سینمایی «بانوی بهشت» به کارگردانی الی کینگ، جنجال‌برانگیز شده است. فیلمنامه این فیلم را شیخ یاسر الحبیب نوشته که به دلیل مواضع ضد تقریب مذاهب اسلامی، مورد انتقاد قرار گرفته است. فیلم «بانوی بهشت» محصول ۲۰۲۰ انگلیس، هم‌اکنون در مرحله پس‌تولید قرار دارد و تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نشده است.

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها