تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 167969

نازنین بیاتی فیلم سینمایی « کلاه قرمزی و پسرخاله» ساخته ایرج طهماسب را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی سوینا، این گروه نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی « کلاه قرمزی و پسرخاله» ساخته ایرج طهماسب را روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه در چارچوب برنامه فیلمخانه منتشر می‌کند.
این فیلم روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از رادیو سوینا پخش می‌شود و پس از آن، روی سایت سوینا در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان بوده و متن روایت آن را شیدا محمدطاهر نوشته است. این برنامه در استودیو شهر صدای پارسیان ضبط شده و مرجان طبسی آن را میکس و تدوین کرده است.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به نشانی www.sevinagroup.com به فایل صوتی فیلم‌های سینمایی توضیح‌دار دسترسی داشته باشند.

این گروه پیشتر نسخه توضیح‌دار فیلم‌های سینمایی ایرانی «روز واقعه» با صدای افشین زی‌نوری، «دلشدگان» با صدای شبنم مقدمی، «مادر» با صدای احترام برومند، «بنفشه آفریقایی» با صدای علیرضا شجاع‌نوری، «باشو غریبه کوچک» با صدای پریناز ایزدیار، «خانه دوست کجاست» با صدای ستاره اسکندری، «یک بوس کوچولو» با صدای علیرضا آرا، «من، ترانه ۱۵ سال دارم» با صدای سارا بهرامی، «هامون» با صدای پرویز پرستویی، «روسری‌ آبی» با صدای رخشان بنی‌اعتماد، «مسافران» با صدای صابر ابر، «اجاره‌نشین‌ها» با صدای هوتن شکیبا، «درباره الی» با صدای فرشته صدرعرفایی، «به همین‌سادگی» با صدای مهراوه شریفی‌نیا، «بودن یا نبودن» با صدای بهناز جعفری، «گل‌های داوودی» با صدای ژرژ پطروسی، «مارمولک» با صدای بهرام افشاری و«لیلا» با صدای بی‌تا فرهی را در قالب برنامه فیلمخانه منتشر کرده است.

سوینا را در نشانی‌های اینترنتی زیر پی‌گیری کنید:

www.sevinagroup.com
www.aparat.com/sevinagroup
www.instagram.com/sevinagroup
T.me/sevinagroup
T.me/radio_sevina
https://www.youtube.com/channel/UCs2-CtvQ8W3YZ2M7Xy8DQHQ
https://twitter.com/sevinagroup

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها