تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۲:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 55853

حمید فرخ نژاد بازیگر مطرح سینمای ایران با انتشار یادداشتی به شدت از عملکرد خانه سینما انتقاد کرد .

به گزارش سینماسینما، فرخ نژاد در اینستاگرام خود نوشت: تصاویری دیدم که در اون سعید سهیلی جلوی دوربین کارت عضویتش در خانه سینما و کانون کارگردانان رو اتش زد و خلاص.
یاد اونروزی افتادم که در اوج در گیری با عوامل جریانی هدایت شده در تلویزیون بودم که کمر به انهدام سینمای این مملکت به هر نحو بسته بودن ، از خانه سینما باهام تماس گرفتن ، خوشحال شدم که برای پشتیبانی و حمایت توسط خانه سینما تلفن زده شده ، در کمال ناباوری دوست عزیزی که زنگ زده بود بهم گفت اقای شهردار قراره یک مرکز تجاری رو در میدان ولیعصر افتتاح کنن و احتیاج به چند چهره داریم که کنار ایشون باشن!
عملا نگاه خانه معظم سینما به ما سیاهی لشکرهای مجلس ارا و تزیینیه.
به سعید سهیلی حق می دهم و متاسفم برای خودمون که عادت کردیم فقط زمانی لب به اعتراض بگشاییم که مشکلی برای خودمون پیش بیاد و در بقیه موارد مشکل سایرین به ما ارتباطی نداره .
اونروز که برای باز شدن این نهاد صنفی عزیز فریاد میزدیم فکر نمیکردم ، شرح وظیفه اش به مراسم کفن و دفن هنرمندان محدود شه .
خداوند به مدیران خانه سینما این نهاد مدافع حقوق سینماگران توفیق مضاعف عنایت کنه که اگه نبودن واقعا خیلی بد میشد و ممکن بود حاصل دسترنج و اموال سینماگران در روز روشن به یغما برود و هیچ امنیتی در حرفه وجود نداشته باشد .
خدا رو شکر که هستید و مدافع حقوق سینماگرانید .

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها